joi, 13 iunie 2013

Ce-i place si ce detesta

Ce-i place cel mai tare si mai tare:
- MASINILE De jucarie sau reale, nu conteaza. S-ar juca nonstop numai cu ele, le-ar parca, le-ar da pe parchet, le-ar zapaci.. Cu cele de jucarie. Pe cele reale le pipaie, le spune culorile, le impinge :)), le studiaza rotile, farurile, etc-etc.
-APA. Unde vede o tisnitoare, o fantana, unde aude un susur de apa..hop si el.. 
- SA ARUNCE OBIECTE. - le ia si le da pe jos ca sa le auda zgomotul pe parchet. Cool, nu?
- SA ALERGE PORUMBEII/VRABIILE in parc. Daca nu-s pui, buni si cainii.

Ce il enerveaza cel mai tare:
-SA IL PUI INTINS PE SPATE. Nu mai sta. Schimbam pampersi in picioare, iar cand este nevoie neaparat sa-l intindem urla de stie tot blocul.
-SA IL SCOATEM DIN BAITA, SEARA. Tre' sa-l pacalim cu ceva ca sa iasa. Se oftica, ar sta acolo muuult si biiine.
-SA IL PUI SA ADOARMA SINGUR IN PATUT, LA PRANZ. (singur e un mod de-a spune, caci e singur doar in patut nu si in camera..eu sau bona stam cu el pana adoarme) Mai nou tipa, arunca cu tot ce are in jur catre noi (uneori ne si nimereste, am primit duminica o masinuta direct in cap), daca stai aproape de patut te si trage de par... Nu mai vrea asa. Pe cat de docil e seara - cand se cere singur in patut, pe atat de mult se impotriveste ziua. Asa ca...de azi ne-am intors iar la balansoar. Cateva zile, apoi vom reveni la incercarea noastra..



Noutate de noutate:
Ieri s-a urcat pe tobogan, pe panta aia, singur-singurel pana sus de tot...Si nu era toboganul mic! S-a uitat la mine sa-l ajut, n-am facut-o si i-am spus "hai, mami, ca poti singur!" si a putut!!! Tinandu-se strans -strans cu mainile..urcand pas cu pas..ca, nah,e mai misto sa urci pe acolo decat pe scara... Asa bucurie cand a ajuns sus, ce n-ati vazut!! Batea din palme singur ..semn ca se cerea felicitat, ceea ce am si facut!!


Si inca una, mai micuta: incepe sa invete sa stea pe vine cand se joaca, nu se mai aseza tot timpul in fund! E ceva! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉