luni, 30 septembrie 2013

Sa renuntam la patut??!!

Andrei NU mai vrea patutul. Nu mai vrea sa doarma in el. S-a intamplat brusc, dupa ultima vacanta, desi in vacanta a dormit in patutul pliant avut cu noi. Drept este ca il adormeam in patul mare si-l mutam adormit in patutul lui. Poate de aici ni se trage. Dar nu era patutul lui obisnuit, adica era cel de voiaj, de aceea refuza sa fie lasat acolo si a trebuit sa gasesc o solutie de adormire. Solutia a fost cea mentionata. Adormit in pat, mutat la el. 
Intorsi acasa, in prima seara a inceput scandalul. Dupa baita si biberon, l-am pus, ca de obicei, in patut. Da-i plans, da-i strigate, da-i "nununu" si "aco" -categoric aratandu-mi patul mare. Si..da, am cedat. Numai ca, spre deosebire de vacanta, cand sa-l depun (adormit) la el in patut se trezea si se prindea ca maimutica de mine si plans si "nununu" si.. Dupa 2-3 incercari pe seara -renuntam. Pana la urma l-am lasat in patul mare. Noaptea. Faza e ca, asa cum era de asteptat, a inceput si ziua sa faca la fel. In weekend a dormit in patul mare si la pranz. A dormit foarte bine, in ambele zile peste 3 ore. Numai ca..ei, bine, aici vine problema. In patul mare il apuca un chef nebun de joaca. Tumbe, catarari pe capul meu (la propiru, pe bune), tras de pilota, bagat sub ea si-si face "bau" si "mama"-adica sa ma joc si eu. Din fericire eu sunt categorica si nu intru in joc. O tin langa cu "acum facem nani" si cu "ne jucam cand te trezesti". Si pana la urma imi iese. Mie. Dar..ei, bine, azi e bona. Si ma intreb daca va reusi sa-l adoarma...sau, cand va incepe Andrei cu circul, ea va lua vocea plangacioasa si copilul o va simti si n-o sa mai doarma??!!??
Am emotii. Mari.

Revenind la intrebarea de mai sus: sa renuntam deja la patut? Nu-i prea devreme? Are 1 an si 10 luni....a dormit de pe la 5 luni in patut... 
Citesc si eu despre varsta asta ca ii apuca nevoia de independenta. Gratiile alea nu-i mai plac. Faptul ca nu se poate da jos... Ori, patutul nostru nu e din ala cu o parte detasabila...adica nu putem sa-l facem cu o latura libera..

Mmmmm..ne-o paste vreo reasezare a mobilei prin camera...??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉