vineri, 20 septembrie 2013

Verificare tehnica si alte chestii.


Ieri am fost la verificarea tehnica a copilului :) Dat fiind faptul ca noi am ajuns cu el la medic numai cand avea cateo problema, nu mai fusese verificat de luni de zile..
Rezultatul e super ok. Avem copil de 88cm, 13.350kg (si asta dupa 5 enterocolite facute in vara asta..)- adica este la 75% pe curba, so..peste mediu. Randul doi de masele inca nu se vede (desi baleste in continuare mult!). Gat ok, urechi ok, vorbaret zice-se (desi acolo a vorbit chiar foarte purin). S-au minunat doamnele de cat de cuminte si de cat de atent era la stetoscop, la d-na doctor (o fixa cu privirea, dar stiti..ochi in ochi, nu oricum!), la tot ce se intampla acolo.. Da, a fost cuminte, a stat super linistiti la imbracat, la cautat in gat, la dinti, la...da, chiar si la!!! :P S-a lasat luat (e drept ca in brate, de Andrei) si de la jucariile din holul cabinetului, la plecare (desi cand venisem s-a dus direct la ele si nu stia pe care s-o ia mai intai).

In rest...de cateva nopti nu mai doarme in patut ci in patul mare din camera lui. Ziua a ramas patutul, noaptea nu... Asta se poate rezuma in:
1. A reusit sa NU cada din el, pana azinoapte... Pe una dintre laturile patului mare il asiguram aducand lipit de el patutul mic. Numai ca ala, daca te impingi in el un pic, aluneca pe parchet si se distanteaza. Evident, acolo a picat. Am auzit (pe la 4 am) ca plangea..de fapt, mai mult maraia si bodoganea..cand am intrat in camera am vazut in pat paturica ghemotoc, dar copilul nu. Copilul era in fund, intre pat si patut si bodoganea "gaca, gaca" (gata,gata)"nani"... Ma busea si rasul, dar mi-a venit si sa-i aprind lumina sa-l studiez daca s-a pocnit pe udneva. Apoi m-am potolit caci mi-am dat seama ca daca se lovea pe bune urla rau (din pacate stiu cum face cand chiar se loveste rau..). L-am ajutat sa se cocoate inapoi in pat unde a adormit instant.
2. Acum cateva nopti am auzit ceva in camera. Nu era nici plans, nici nu ma striga, dar m-am prins ca se trezise. Era vreo..3..4..cam asa. Cand ajung pe hol, in dreptul camerei, pac..cineva deschide usa.. Cine, cine oare? :) Da, se trezise, se daduse jos din pat si-o luase la picior..probabil sa ne caute din moment ce nu eram in camera.. :))
3. Intr-o alta noapte se trezise si ma cerea langa el..asa ca m-am dus si am adormit si eu cu el. Dimineata m-a trezit...cu un picior in burta, urmat imediat de o palma peste ochi. Ca, nah, el se bucura ca-s acolo si-a zis sa se manifeste.:)) I-am explicat, suparata pe bune!, ca nu-i frumos sa faca asa, ca de ce nu ma pupa si el cand se trezeste, ca mai bine sa-mi faca si el mai-mai si gigea, ca si pe mami o doare daca ii da un picior sau o palma sau daca o musca (nu, nu era prima trezire de genul asta, ati ghicit!). Asta era sambata dimineata. Are sens sa va spun ca in urmatoarele dimineti in care ne-am mai trezit impreuna primul lucru facut este sa vina si sa ma pupe??!! Dar asa..ma insfaca de cap cu ambele manute si-mi baga o ventuza lipicioasa si zgomotoasa pe fata de mor de dragul lui!!! Da, avem copil care intelege si care asculta...Cand vrea!:)))

Aaaaa...sa nu uit! A inceput sa-si spuna si el pe nume...se distreaza cand se vede in filmari, se alinta si isi rade cand se vede in oglinda si isi spune Aaadi sau Aaaandei... :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉