marți, 5 noiembrie 2013

Ce se ascunde in dulapul vostru?

Hai sa facem un test scurt si usor: ia ganditi-va, cam cate haine nepurtate sau aproape noi, cam cate obiecte zac nefolosite si aproape noi pe la voi prin dulapuri, rafturi, casa?? Cate v-au venit in minte in primul minut dupa ce-ati citit intrebarea? Unul? Doua? Trei? Si acum..va rog faceti cativa pasi pana in dormitor, la sifonier (sa zicem): daca-l deschideti si va uitati in el de cat timp n-ati mai purtat rochia aia..sau..aaaa, ia te uita, sacoul ala l-ati imbracat vreodata??

Trebuie sa va marturisesc ca eu una, de cand ma stiu (ca orice femeie, nu?!!:P) m-am trezit ca am dulapul plin cu chestii pe care le-am luat sub influenta unei incantari de moment, dar pe care n-am apucat sa le port veci-pururi. Ori le-am purtat/folosit de cateva ori si atat... Nu ma induram sa le arunc, pe unele nu ma induram nici sa le dau degeaba... Cred ca va dati seama ca povestea asta s-a intamplat adesea si cu achizitiile pentru copil. Ca doar sunt acelasi om, iar obiceiurile astea nu se schimba... :))
Mereu ma gandeam cat de misto idee au aia "din afara" cu zilele alea de garage sale. Stiu ca a inceput sa se poarte si pe la noi, dar sunt rare si, inca, nu prea bine puse la punct. (in sensul ca daca vin 4-5 persoane sa vada ce ai acolo..e cam degeaba..).
Stiu ca s-au inventat si siteuri pe care poti sa pui la vanzare de toate pentru toti, dar de cate ori am incercat siteurile alea si am verificat cate vizualizari aveam pe produsele anuntate..am fost foarte dezamagita. Si este normal sa fie asa, caci probabil multi sunt ca mine: eu vreau sa pipai, sa vad, sa tin intre degete obiectul pe care urmeaza sa-l cumpar. Mai ales cand nu este nou-nout..mai ales daca este obiect vestimentar.. 
Asa ca..mare incantare a fost cand o prietena mi-a spus ca isi va deschide magazin real in care se vor putea expune/vinde haine, incaltari si tot felul de alte obiecte. 


Ieri am primit comunicatul, azi il dau cu mare drag mai departe. Si va invit sa veniti sa vedeti -eu o sa ajung pe acolo sambata!!


Trocatric boutique, locul in care inca nu ai ajuns, dar in care te vei intoarce cu drag, deschide usile larg tuturor! Tuturor femeilor care considera ca hainele trebuie purtate si schimbate, tuturor mamicilor care s-au lasat purtate de val si i-au cumparat puiului lor 5 rochii in plina iarna, tuturor acelora dintre voi care citesc mult si si-ar dori sa cumpere carti multe, care au multe bijuterii, dar s-au cam plictisit de ele, care isi comanda pantofi, dar nu apuca sa-i poarte in sezon, care au investit enorm in rochia de mireasa sau de domnisoara de onoare si sunt perfect constiente ca nu o vor mai purta niciodata, tuturor taticilor dornici de aventura, care au investit in diverse echipamente de schi, patinaj, muzica, etc si au realizat ca nu e tocmai ce-si doreau.
Pe toti va asteptam la Trocatric, locul unde veti putea lasa la vanzare cele de mai sus. Locul de unde puteti pleca cu alte lucruri noi sau putin folosite, pe care le veti gasi la preturi mici si prietenoase.
Veniti si cu copii. Ii ducem la locul de joaca de la mansarda cat stati voi la o vorba, un ceai si o cautare prin camerele nostre.
Programul se va prelungi in functie de dorintele vostre, dar nu va incepe mai devreme de 10 dimineata. Va asteptam sa ne cunoastem sambata,  9 nov, ora 12:00

Trocatric Boutique, str Hristo Botev nr 11, langa Piata Rosetti, 
www.facebook.com/trocatric;  0724536480

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉