marți, 26 noiembrie 2013

masini..masini...

Auuudi
Dacia
Opel
Jo- Peugeot
Dede-BMW
Reno- Renault
Mini
Matis-Matiz
Vosv??!!!???- Volkswagen
Gipan- Jeep (toate masinile mari)
Fot-Ford
Fat-Fiat
Coda- Skoda
Le recunoaste nu doar dupa sigle de pe bot, ci si dupa ce vede pe roti. Adica se intampla des ca eu sa nu vad ce masina e aia..ca-i prea departe, dar el sa vada desenul de pe capacul rotii si sa strige, incantat ca a descoperit ce este! :)

LE IUBESTE, pe bune! Le mangaie..le spune "ooooffff-oooofff" si le ia in brate (daaaa...) daca au "buba" (adica vreo busitura mica). Le spune" pa-pa!" cand intram in casa. Le spune "buna!" cand iesim din scara...

"Parcul auto" din camera lui de acasa se apropie de 50 de masini. Sigur va depasi acest numar dupa ziua lui (care este fix intr-o saptamana)...

Saptamana trecuta am avut prima dovada ca a inceput sa-si inventeze singur jucarii/povesti. Evident tot cu masini. Pai cum altfel?? :P In fata Operei o zona din bordura aia inalta e stricata, asadar sunt vreo patru bucati mari de ciment si vreo doua mai mici. A luat una si a inceput s-o plimbe ca pe-o masina si "brrr" in sus si "brr" in jos...si apoi, s-a oprit si s-a uitat la noi aratand bucata de piatra:  
Buca! Maio!
Da, mama? Aia e Bucsa?
Dadada..si radea si tot plimba piatra de parca avea roti si era maro si era Bucsa...
Apoi a mai luat una si a ciocnit-o de prima (in fiecare mana avea cate-o bucata de pietroi/pavaj)
Buf! Cuin,Cuin, ohu!
Da, mama? Ala este Fulger McQueen cel rosu? Si-au facut accident?!
Era atat de happy ca am inteles si ca m-a vazut razand..radea si tot spunea cum Buca si Cuin se plimba si fac buf... :))

Bai, imi amintesc si io ca inventam jocuri, cand eram la bunici..ca luam o bucata de trunchi de copac si imi imaginam ca-i un personaj care vorbeste si care face chestii, dar..zau..eram mai mare de 2 ani!!!! Mi se pare mie sau ei cresc mult mai repede (crestere in sensul de evolutie) decat era "pe vremea mea" ???!!! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉