marți, 5 noiembrie 2013

relaxare de weekend:)

Asta asa...ca sa va dati seama ce odihnitor este week-end-ul pe la noi:))

Sa incep cu vineri, care a fost dupa joia cu party la Route66. Despre Party nu spun nimic, astept sa fac rost de poze si le voi lasa pe ele sa vorbeasca ...Dar va pot spune ca vineri ma resimteam...ca, nah, daca nu mai esti obisnuit sa dantzuiesti ore in sir....a doua zi nu-ti mai simti picioarele. Bine, eu nu-mi mai simteam foarte bine nici capul...caci am ajuns acasa la miez de noapte, dar la scurt timp tanara speranta a familiei s-a trezit, m-am mutat in pat cu el, unde...conform bunului lui obicei...a facut atatea rotiri cat sa dorm eu iepureste si in niste pozitii absolut imposibile. Asa ca din ziua de vineri imi amintesc doar ca am ajuns acasa rapusa, am reusit sa dorm si eu vreo ora (cat a mai dormit copilul), apoi am urmat rutina zilnica: hranit, scos in parc, intors acasa, Andrei era la Tom Jones...imi amintesc vag cum am adormit deodata cu copilul pe povestea de pe cd... Dimineata de sambata, desteptarea pe la 7am, pregatit masa de dimineata, hranit copil, scos in Cismigiu...unde ne-a prins ora 12...venit acasa, pranz, culcat copil...dupa care am apucat si noi sa mancam in tihna pranzul...Cand sa ma intind la odihna...copilul s-a trezit...n-as putea spune de ce, dar nu era nici macar ora 16...Ceea ce nu prea se intampla... Asa ca...am luat-o de la capat cu joaca...asteptand-o pe Diana, care urma sa stea cu el seara. Caci eu si Andrei am mers la Oscar Benton. Nu va voi spune nici cum a fost aici, dar gasiti povestea lui Andrei aici, pe forum. Dupa concert, stiind ca Diana l-a adormit pe cel mic, am dat si o tura prin Amzei, sa cumparam una-alta de pe la Nick-ul si Mega-ul de-acolo. Si acolo am avut ceva peripetii cu niste juni beti critza, care blocasera strada cu masina si nu mai aveau chef sa plece. Si uite-asa a venit si a trecut si noaptea de sambata-duminica... 
Duminica in care, din nou, tanarul ne-a dat desteptarea la 7... Full de energie, cum ii sta bine unui copil de aproape 2 ani. Asa ca...dupa ce-am hranit si am pregatit si masa de pranz pentru el ...am purces spre Kiseleff (aici v-am mai povestit despre asta). Venit inapoi, hranit el, adormit el, hranit noi... Apoi...vreo 2 ore free time for us. Adica stat nitel la vorbe si odihna. Trezirea copilului ne-a readus iar la priza... Eu l-am luat si-am iesit in parc (de data asta parcul Operei, ca de altul nu mai aveam baterii..)-unde-a venit si Diana. Andrei se pregatea de Toto Cutugno...asa ca, seara, am mai profitat nitel de prezenta Dianei...apoi am clacat iar deodata cu copilul...
Recitind ce-am scris...realizez ca dorm mai mult ca inainte, dar ...totusi...sunt mult mai obosita ca inainte. Prin "inainte" se intelege inainte de aparitia tanarului in viata noastra, dupa cum cred ca ati dedus deja... :)

So...voi cum v-ati petrecut week-end-ul? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉