luni, 2 decembrie 2013

Degetica

..Sambata, daca tot era ziua lui de nume, tanarul a primit si -pentru prima oara in viata lui!!!- o bucatica dintr-un ou de ciocolata, dupa care m-a alergat prin casa sa-i mai dau una si ar fi mancat nonstop, daca i-as fi dat. DAR NU I-AM DAT! :)
(adevarul e ca-s chiar bune, zau!!)
 Intr-unul dintre ouale de cioco a fost o mica printesa...nu stiu cine este (mamele de fete poate identifica printesa din imagine). Cert este ca, dupa ce-a tinut-o intre degetele lui, s-a uitat lung la ea....la mine..iar la ea...a sucit-o pe toate partile..a observat ca e minuscula si a exclamat cu gura pana la urechi "Getzica!!!" (aka Degetzica). :))) Pai daca el vrea sa fie Degetica, atunci asa sa-i ramana numele. A avut-o cu el si-n baie...asadar putem spune ca a facut baie cu o fetita, prima oara in viata lui?? :))
are 2cm maxim, normal ca-i Degetica!!!!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉