marți, 17 decembrie 2013

scurte-scurte-scurte rau...

3 momente de mandrie maxima pentru copilul detinut! 

- De dimineata am fost sa-i ia sange. La Medsana. A fost un erou! Am intrat toti 3 la recoltare, a plans nitel (mai degraba marait, de fapt) cand l-a intepat, apoi a mai marait (nu plans!) si a tot spus gata-gata...a matis..acasa... Pana au terminat alea cu cele 3 eprubete!! Eu una am imbatranit vreo 10 ani, plus ca mi se parea ca nu se mai umplu cele 3 eprubete!!! :( Nici Andrei Sr nu arata foarte bine, avea o fata cam lunga:). Concluzia: copil erou, parinti cu neuroni minus, cele mai lungi..??..minute din viata noastra. (copilul recita, printre maraieli si gata-uri, marcile de masini preferate, ce-si doreste de la Mos, etc,etc...)

- Aseara cu cartea cu litere si cifre. La litera q- o specie de nu's ce papagal. Il arata si spune...
Puiul manica pane (puiul mananca paine) si apoi ridica niste ochi super sclipiciosi si fericiti spre mine .... Bai, m-am topit toata. Toata!!! La cateva secunde ajunge la k- unde era desenat un kiwi si "Adei manaca kiui". A doua topeala instant.

- Inainte de somn. N-avea chef de Degetica, desi aia mergea acolo, ca fond sonor..Ma pune sa-i cant. Cere clar ce sa-i cant, imi da instructiuni exacte. Din fericire in 99% dintre cazuri le inteleg. Apoi:
 - mani nuuu canta
- sa nu mai cant?
- nuuu..poete!
- sa-ti spun poveste?
- daaaa
- bine, mami. a fost odata un baietel care se numea Andreiiii....si care iubea mult joaca
- A nip! (la nisip) 
- daaaa...joaca la nisip
- masina, thomas (v-am zis ca e de-o pelticenie adorabila??!!! va imaginati cum suna cuvantul masina??)
- da, Andrei se juca cu masina si cu thomas, la nisip... Si cum se juca el la nisip cine crezi ca a venit la el ca sa se joace cu el?
- tetitzaaa
- da, a venit o fetitza... si Andrei s-a bucurat cand a venit fetita si s-a jucat impreuna cu ea cu masinutele si cu trenul...
- galeata, patata...
- asa, da, si cu galeata si cu lopata...
- etc,etc,etc,etc...Cert este ca am inventat IMPREUNA o poveste. Mi-a placut! :)

That's all for the moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉