vineri, 31 ianuarie 2014

30 martie 2012


Initial incepusem sa scriu (de ieri) cate ceva despre ce mai face pustiul nostru, ce mai zice, cum ne mai bucura sau cum ne mai scoate din papuci. :) 
Numai ca..intre timp(ieri) s-a intamplat sa gasesc un caiet...caietul meu de dupa nastere, ala in care imi notam orele la care-l alaptam, cat a stat la san, de cate ori.. vovo, de cate ori a facut stim noi ce, cate kg are, etc-etc.. Am primit caietul in maternitate, dupa ce-am nascut. De la Andrei. Cand mi l-a adus m-am holbat la el (la Andrei, nu la caiet) ca la masini straine ..adica ce sa fac io cu el? Sa notezi, Mami..Ce sa notez, ma gandeam eu cu cei cativa neuroni obositi care se invarteau haotic prin capul meu... Apoi m-am apucat sa notez, iar acum il felicit pentru ideea avuta, caci tare impresionata am fost ieri cand am dat de caietul asta....
Asa ca..inainte sa apuc sa scriu pe blog (adica sa revin pe blogul vechi, cel de pe wordpress) am scris la caietel. Jurnalul de bebelus al lui Andrei exista!! :) Poate o sa va scanez cateva pagini, ca sa vedeti ce amuzant e ...:))


Ei...si cum am devenit eu nostalgica..si cum ma gandeam la baiatul nostru cel mare si la fitele si fugurile lui de mic actoras...si la cum cititi voi ce mai scriu despre el...mi-am adus aminte ca a fost celebru de la 3 luni. Pai..cine-a mai fost ca el?!:)
Ma refer la pozele facute de Paul Buciuta cand a venit Alice si a realizat interviul cu Andrei...Adica in martie 2012. Mi-amintesc cum ni s-a umplut sufrageria de umbrele si reflectoare si ...alte cele...:) 
Asa ca...din ciclul daca doriti sa revedeti (sau sa vedeti intaiasi-prima data) foto facute de Paul...

Mai multe gasiti la gaelria foto de aici:


Iar interviul din Revista Tango, cu Andrei, poate fi citit aici.

Multumim, Alice & Paul! :)

p.s.
Sper ca remarcati ce body avea tanarul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉