luni, 20 ianuarie 2014

Carti, patinaj si bucatareala...

Imi faceam aici o lista cu ce mi-as fi dorit sa mai fac si nu prea mai faceam. Mare lucru nu s-a schimbat de atunci, nici nu e de mirare, caci jobul pana la 17.30-18 si copilul -dupa- imi ocupa frumos si intreg timpul. In plus, in putinul timp liber (dupa 22 sau in weekend-cateva ore- ) nu prea mai am stare pentru ele... 
DAR... la inceput de 2014 mi-am dat seama ca anul trecut NU AM CITIT NICIO CARTE!! (pe cele de parenting nu le pun, alea fac parte din "job", nu sunt socotite) Pare incredibil -pentru cineva care manca pe paine carti, sa nu fie in stare sa termine nici macar una intr-un an. E drept ca am inceput vreo trei, dar le-am abandonat pe traseu. Nici nu nimerisem vreuna care sa ma tina in priza...sa ma aduca in starea in care intru eu cand citesc ceva ce-mi place ..(adica nu o las din mana-pana n-o termin). 
Tot pe la inceput de 2014, intr-una dintre sensiunile de shopping (pampersi, fructe, lapte, etc-etc) de prin Carrefour..imi cad ochii pe Isabel Allende- Caietul Mayei

N-am putut sa nu o iau, data fiind pasiunea mea pentru scriitura acestei doamne (de care m-am indragostit in 200?(8), imediat dupa  "Tara mea inventata")
Sambata trecuta am inceput-o si am citit si am citit si am citit....cat m-a lasat somnul juniorului. Sambata aceasta am avut noroc de vreo 3 ore de somn ale tanarului, asa ca..mai am putin si-o termin. Nu stiu daca va puteti imagina ce happy sunt pentru asta. Intai pentru ca-mi place de mor (cartea), apoi pentru ca am reusit sa depasesc acest mic blocaj. Acu' ca am trecut de el, recunosc ca-mi doresc sa citesc cate-o carte pe luna (daca-mi iese va fi super ok) sau una la doua luni... Urmatoarea ma asteapta pe raft, am cumparat-o deja...este Nono- Renata Carageani. Carte luata pentru coperta (pana acum n-am mai facut asta, jur!) si pentru descrierea de pe spate. Apoi am cateva restante la dragul meu Zafon (care m-a cucerit demult cu Marina, Jocul ingerului, Umbra Vantului, Luminile din Septembrie)--cred ca mai sunt 3 aparute asa ca mi-am mai asigurat trei luni... Nu-mi propun alte titluri, oi vedea pe ce mi-or mai pica ochii...si cum voi sta cu timpul/starea/etc-etc...


Urmatoarea intamplare fara copil, de sambata, a fost la...
Foarte frumos. A fost o seara faina, de fete (cu Diana si Elena) pe care i-o datorez intai Danei Cristescu (care ne-a oferit invitatiile), dar si lui Andrei, care-a stat cu Andreiul mic, ca baietii, acasa. :)Ei seara de baieti, noi de fete, no! :)


Iar intamplarea numarul trei, fara copil, pe care-o datorez sora-mii-caci ea a ramas "in charge" cu copilul, este de-aseara.. De data asta bucatareala...dar una care n-a fost "de nevoie" ci de chef.. Adica vita cu sos (iaurt&menta&coriandru&usturoi). Doar pentru mine, caci latuta masculina a familei nu pune gura pe asa ceva:)). Plus guacamole - despre care Andrei, cand i-am dus sa guste, a intrebat daca "trebuie" sa consume si daca n-o sa moara de la el:). Noroc ca am simtul umorului! Fie vorba-ntre noi...acesti doi Partosi sunt identici: stramba din nas la tot ce-i nou si "altfel"....Sper ca macar cu cel mic sa am o sansa la schimbat ceva...caci la cel mare m-am resemnat! :P)  Ah, am facut si pilaf cu pui, ca sa fie si o mancare normala :))

Daca tot am inceput cu lista de lucruri pe care-as vrea sa le mai fac...sper ca vom incepe sa vedem si filme. Macar pe cele nominalizate/premiate la Golden Globe. Eu una as incepe cu Tom Hanks in Captain Phillips. Mai vedem.

p.s.
Despre Andreiulnostru...in curand..intr-o alta postare! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉