luni, 27 ianuarie 2014

De sub zapada...


bucurie maxima sa stai pe burta in zapada:)

Nu stiu altii cum stau, dar pe la noi pe strada n-au venit cu deszapezirea...Adica, daca e sa respect adevarul faptic, au intrat ieri cu o lama si cand sa ma bucur si eu ca o sa pot scoate buburuza de la locul parcarii...am auzit un "buuum"..m-am uitat pe geam si ala cu utilajul lu' peste prajit se infipsese cu lama fix intr-un Cielo... Dupa care a dat cu spatele si a plecat..L-am asteptat, cu mana streasina la ochi privind in zare, dar nu s-a mai intors...
Asa ca..pe strada din spatele blocului (unde am facut prostia sa ma parchez) matizul e curatel si scos din omat, dar nu se poate scoate din parcare... Ca doar d-aia am dat 12 milioane pe cauciuri de iarna, ca sa ma uit la masina pe geam... Ca ei stiu sa dea legi care te obliga sa bagi bani, dar nu stiu sa ofere ceva in schimb... Jegurile naibii!!! :(
Ma rog..sa trecem la ce este mai important...ca m-am departat de subiect...
Beneficiul faptului ca n-a intrat picior de utilaj pe strada noastra a fost ca am avut parte de un omat pufos si numa' bun de folosit la facut ingerasi si tavalit prin el...
Da, ati ghicit, ieri am iesit... De doua ori. Adica si dimineata si mai pe seara. Si Andrei a fost in extaz maxim ca se poate tavali, ca poate sa se acopere cu zapada, ca poate sa se tranteasca, sa se tavaleasca, sa chiuie de bucurie, sa ..guste nitel din chestia aia alba si rece si care devine apa cand o tii in maini....ce mai incolo si-ncoace, a fost super incantat...Si a ramas perfect uscat multumita tinutei de iarna, ceea ce nu putem spune si despre mine :))

Cum n-am multa vreme acum ca sa va pot detalii...pot sa las cateva imagini graitoare. Si..inca o data...jur ca m-am bucurat de zapada asta pana si io care URASC iarna!!! Caci cand vezi ditami bucuria si veselia si auzi atatea chiote de incantare...este imposibil sa nu iti zburde inima de fericire.:P




cu Diana, seara, alergand dupa pozar:)
asta-i facuta de la etajul 5, acolo era "fotograful":)
tot de sus...eram urmariti de paparazzi:)
Hai, va pup, caci am un tramvai de prins si un copil de scos afara...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉