miercuri, 29 ianuarie 2014

Mândră corabia, meşter cârmaciu...

sursa foto: RATB

Bai, ce tara de rahat!!
De principiu ma irita ca nu a intrat niciun utilaj pe strada la noi, caci eu nu pot sa ies cu masina. (Recunosc ca nici n-as circula prea mult pe vremea asta, acum ca mi-am gasit tramvai care pleaca de langa casa si ma lasa destul de aproape de job. Dar intr-un Carrefour tot as merge, ca, nah, sunt tot felul de chestii care se termina prin casa si nu-mi surade deloc ideea deplasarii cu pungi si pungute prin viscol, prin nameti, prin tramvaie..). Si zic ca ma irita de principu, pentru ca rahatii astia au stiut sa ne oblige sa bagam banutzii in cauciucuri de iarna, ca daca nu..vine amenda peste tine, dar chiar cand ninge..asadar fix cand si-ar gasi ele utilitatea..tu nu circuli ca nu poti sa iesi din zapada adunata pe strada...Desi, ca un cetatean responsabil,  masina si locul de jur imprejurul ei..le-ai curatat. La ce bun? Ah, da, sportul nu strica niciodata....
Plus ca..denunazi il vedeam pe prim ministru si pe altii ca el, care ne asigurau ca rebu' isi face treaba. Si-o face pe naiba, ca-n spatele blocului nostru au zacut gunoaiele vreo 2 zile. Sigur, pana si ele s-au congelat in zapada, noroc cu gerul ca n-au imputit tot aerul, nu-i asa??!!! S-au bucurat aurolacii ca si-au gasit hrana congelata, numa' buna de pus la microunda..(da, stiu, aurolacii n-au microunda.dar aud ca au venituri considerabile realizate din cersit cinstit..asa ca ar putea sa-si cumpere o microunda acolo si ei....)
Plus ca..faza asta cu gradinitele si scolile inchise... Ma intreb si io, ca fraiera, ce faci daca ai cocpchil la asa ceva si n-ai bunici sau variante de tinut copilul acasa? Iti dau aia liber neconditionat de la munca? Nu-ti dau! Pai de ce nu inchide dom' premier si firmele private si..in general..sa inchida tot cat e iarna..sa functionam doar vara, ce atatea cumparaturi si achizitii pe timp de iarna..ce atata iesit din casa la aer pe iarna..pana la urma dece n-am face-o economie si la aerul respirat p-afara... Sa se rationalizeze, zic!

Da, chiar ...io propun asa: sa nu mai iasa, nenica, nimeni din casa. Sa stam toti sub plapumi(care n-are sa stea unu-ntr-altul, ca sa se incalzesca!), sa mancam conserve (pe care, obligatoriu, sa le achizitionam toamna!), sa fie un singur magazin pe sector deschis- si de aceea sa se reintroduca cartelele ca sa ajunga painea si apa la toata lumea. De fapt..ce tampenii zic!!..care apa?? ce ..aia de la robinet ce are?!!?? Clor? Pai si ce ..clorul nu-i dezinfectant?? Daca el curata bacteriile, nu le curata si p-astea de le-avem pe gat de la atata respirat "aer curat de capitala"? Da, chiar, eu zic si asta sa devina obligatoriu: o cura de apa de la robinet macar 3 luni pe an. Ca sa ne curatam pe dinauntru.. Sau..ma rog..unii dintre noi se vor curata de tot, dar ce mai conteaza unul in plus sau in minus...

Sa se dea, dom'le un decret!!! Da' sa se dea mai repede, ca acusica trece iarna asta de 7-10 zile care-a dat toata tara peste cap!!

p.s.
DIN OCTOMBRIE, IN FIECARE LUNA, ANUNTA VISCOL . Din octombrie anunta ca va fi iarna grea. Am avut parte de niste luni minunate de iarna-primavarateca..si acum, cand IN SFARSIT! A NINS, iar suntem in rahat!!! Bai..asa m-am saturat de atitudinea asta a clasei conducatoare, indiferent care-i aia!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉