vineri, 3 ianuarie 2014

Un Revelion frumos si cuminte

Am avut o ultima noapte de decembrie frumoasa, am reusit sa avem si niste chestii pe masa si sa purtam altceva decat pijamale la 12 noaptea, si bani la purtator (n-am multe superstitii, dar pe asta o am!!), si sampanie si..cel mai important: copil dormind linistit pana dimineata. Ba chiar a fost atat de "de gasca" incat -dupa o trezire scurta pe la 6.30-pe 1 ianuarie s-a trezit la 9am.
A trecut si revelionul acesta, a trecut si anul acesta. Repede mai trec anii de-o vreme, zau asa...
Nu am avut timp de tras linii, de cantarit ce-a fost anul trecut, n-am timp nici de facut planuri pentru ce va fi anul acesta. Or veni ele cumva..de la sine..cum au cam venit toate in viata mea. Cred ca ma iubeste Cineva de-acolo, de Sus... si nu ma pot plange...din contra! Cam tot ce mi s-a intamplat in acesti APROAPE 40 de ani...stiu sigur ca s-a intamplat cu un scop, nimic degeaba... Ca a fost bine ori ca a fost mai putin bine.... Sigur ca, om fiind si eu:) , ma mai vait de una, de alta...nu intotdeauna imi convine ce mi se intampla, dar, per total, sunt un om care se simte bine in pielea/viata lui. Nu mi-as dori-o altfel. As adauga la ceea ce am ceva mai multe vacante, dar se vor intampla si ele din nou-cand tanarul familiei va mai creste nitel.

Iata ca-i deja a treia zi de ianuarie, Andrei face 2 ani si o luna-azi-, eu fac in curand 40 de primaveri.. Ma simt mai tanara decat ma simteam la 30...Desi, fizic vorbind, mai scartie una-alta...ca,deh, corpul asta se mai uzeaza:)
Planuri? Cum spuneam...nu ma inghesuie ideile.. Sunt cateva idei legate de casa, de masina, de vacante (ma repet)...dar nimic exact si nimic de neschimbat. Traind si vazand, cum s-ar spune.
Am demarat in noul an cu plimbare in Cismigiu in 3, cu plimbare (seara de 1) cu autobuzul si jucat la tunurile de la Eroii Sanitari, cu iesire in Kisselef pe 2 ianuarie, cu multe activitati...ca doar copilul nu tine cont de sarbatori:))
Iar azi..me..back to the work, iar Andrei are emisiunea deseara...asa ca...hai la multi ani si numai bine si voua! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉