miercuri, 22 ianuarie 2014

Usor cazuta in butoiul cu melancolie..

Cateodata....
.... cand ma uit la el si ma bucur de cat de frumos si repede creste..simt si un mic regret caci..parca mi-as dori sa treaca mai greu bebelusenia lui...
....cand imi spun "hai ca mai e un pic pana la 2ani jumate-3" (caci mi se tot repeta ca de la varsta aia devine nitel mai independent si o sa apuc sa respir si io ceva mai mult.), dar in secunda doi ma surprind ca as vrea sa mai stea timpul in loc...
...cand vine si se agata de mine sa-l iau in brate ca sa ajunga la obiectul x..sau la imaginea de la tv, ca s-o atinga...si-s tentata sa-i spun "mai, copile, ai peste 15 chile, io doar 54 si o coloana tare fragila"...ma opresc si-l iau, gandindu-ma ca va veni vremea in care o sa-l rog sa-mi mai stea in brate si n-o sa mai vrea...

Parca trece prea repede timpul asta...si, desi, cum va spuneam-uneori mi-l doresc nitel mai mare, alteori as vrea sa tin timpul in loc...sa-mi fie bbelusul-baietel de acum, care INCA mi se ghemuieste in brate, care INCA nu adoarme fara mine, a carui respiratie o simt si o pandesc anuntatoare de adormire- seara de seara... Sa il mai tin asa, lipit de mine, o vreme... Sa mai facem baie asa...o vreme...Sa mai ne trantim pe jos in trei..o vreme..Sa il mai aud cu rasul asta INCA atat de proaspat si de zglobiu si de hohotit...o vreme...Si..nu, nu pot sa definesc ce inseama "o vreme"...

Da, e normal sa creasca. e bine..foarte bine..ca se intampla asa...e bine sa-si castige independenta..il indrum si-l incurajez sa si-o castige, dar...greu e cateodata sa accepti ca-ti creste!!! :))

In alta ordine de idei (ca sa va luminez si sa-ntelegeti de unde m-a apucat asa un amoc..) am inceput sa ma uit dupa gradi. Nu-l dam inca, cel mai devreme din toamna, dar am inceput sa-mi arunc cate-un ochi..uneori doi..pe siteuri, pe net, pe forumuri..etc-etc...sa ma prind incotro o s-o luam cand va fi s-o luam.
Va avea aproape 3 ani...suntem in sector 1...am vrea ceva pe langa casa...ca-i stat, ca-i privat..numai departe de casa sa nu fie... Daca aveti recomandari-idei, nu ezitati sa le aruncati spre noi. Primim si adunam cu placere orice ne spuneti, apoi vedem noi ce si cum om alege...
Unii zic ca- i prea devreme la 3 ani, altii zic ca-i bine..Unii zic ca-i rau la stat, altii ca-i rau la privat, altii ca-i rau oriunde...etc-etc...
Confuzare maxima...
Grea decizie!~! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉