luni, 10 februarie 2014

Avem di tate :)

Bai, recunosc, sunt o mama usor nebuna...
Desi stresurile maxime au trecut (adica alea care sunt prezente la toate in primele luni ale copilului), din cand in cand, tot ma mai apuca asa cate una.. Acum, de exemplu, cand isi intinde mainile in sus mi se pare ca-i ..prea slab!! :)) Da, stiu, sunt shushu...are..nici nu mai stiu cate chile are, dar avea peste 15 in noiembrie...si lungutz, atunci cand ne-a zis pediatra ca are dimensiuni in echilibru perfect, doar ca de copil cu vreo 6 luni mai mare...
Drept e ca a crescut, s-a lungit mult-de fapt. Azi dimineata am vazut ca, ridicandu-se pe varfuri, a ajuns la cel mai de jos buton de la combinuta..si butona la el cu maxima incantare (Doamne, de cand incerca el sa il atinga...eu cred ca pentru butonul ala a crescut, adica si-a dorit asa de tare sa-l poate inchide-deschide, ca s-a concentrat si s-a lungit!! :P)

Deci, va spun, sunt usor tralala cu capul! Cand s-a nascut la cele 2 chile si-un pic, credeam ca o lesin ca-i asa de mic...Ceea ce nu m-a impiedicat sa-l manuiesc cu o dexteritate de care acum ma minunez. Mai apoi, pe la 9 luni, cand pediatra mi-a zis "pfoaaa..ce grasunel este, sa nu-i dai cereale si fainoase" am intrat in faza "aoleu, e copilul prea gras!".. Din faza asta am iesit greu, adica-daca e sa respect realitatea - am iesit asta vara cand a facut cele 5 enterocolite, una dupa alta, si timp de 4 luni a stagnat in greutate (inteleg ca-i bine ca n-a slabit...de fapt slabea, punea la loc in cele 2 saptamani de "bine", apoi facea iar si iar slabea..si tot asa). Atunci a inceput asta cu "e slab copilul". Apoi, cand i-a disparut gropitza (care, daca face falci mari, nu se mai vede asa bine), iar mi-am zis ca s-a ingrasat..si-am inceput sa nu-i mai dau biscuiti si paine si alte din astea, care "ingrasa"....

V-am zis ca-s dusa nitzel...:)))
Ei...dar sa trecem si la altele, mai normale..:)

Aseara am avut bona-Diana, noi am mers la un super minunat concert, trait cu piele de gaina si cu mare-mare emotie...Dulce Pontes. Da, imi place in continuare rockul si-mi plac concertele rock si starea de acolo, dar...v-am mai spus, imi place muzica buna-in general. Iar femeia asta are triluri de pasari in gat si in stomac..si le lasa sa-i iasa pe gura cu atata ususirnta si cu asa talent, cum rar mi-a fost dat sa vad. Si are o degajare si o naturalete in ea, delicioase! 
Cautati ca au aparut filmari pe youtube, si-o sa vedeti despre ce vorbesc.
Revenind: Diana bona la tanar. De pe la 19.30 -nelimitat. In sensul ca ea l-a culcat. Au intrat la 21.10 in dormitor, iar Diana a iesit pe la 22.40; cand eram si noi acasa deja. si jur, era ravasita complet-la propriu-. Da, stiu ca o sa citesti, dar exact asa erai..soro!! :P). Dar a fost eroina, l-a adormit pana la urma, plus ca din "raport" reiese ca a fost chiar de gasca si cumintel si s-au inteles super ok. (ar fi si culmea sa nu..la cat il alinta si-l iubeste matusi-sa!)

In weekend am facut de toate. 
Ne-am plimbat muult (nu era pacat sa n-o facem, cand asa vreme faina e??) si ne-am jucat destul de mult pe-afara, dar si in interior. La BebeTei Militari. Sambata dupa masa am fost in doi la shopping, BebeTei si Carrefour scurt, caci deja rabdarea lui era la limita. :) Am stat vreo ora in BebeTei, caci erau masute si scaune si casuta si tobogan..chiar in incinta magazinului. Nu loc de joaca din ala mare, ci un spatiu micut, in care sunt ingramadite cateva jucarii ca sa stea tzancii cat fac parintii cumparaturi. L-am convins, cu greu, sa ne urnim sa cumparam ce aveam nevoie...doar cu promisiunea ca ne intoarcem. Ceea ce am si facut. A uitat de foame, de sete, de tot...i-a placut mult sa stea la masutele alea, sa puna litere (daaaaaaaaaaaaaaa...si acolo erau!) pe tabla magnetica, sa combine nu's ce forme, culori, etc-etc... In Carrefour, desi isi consumase ceva de mancare intre cel doua locuri, l-au apucat toate..foame, sete si, mai ales dorinta de-a sari din cos sa mergem pe jos, de mana. :) Dar am fost iuti ca fulgerul si ne-am miscat cu talent, asa ca...am scapat fara bazait si nervi.Si ne-am ales cu una bucata covoras cu sosele, scoala, pompieri, etc-etc..stiti voi genul, daca aveti baieti! :P
Pe-afara: am avut vizita de la Crina- sambata, care ne-a insotit in parc si ne-a cadorisit cu una bucata bluza cu Miki & friends (mare bucurie pe tanar, multumim Crina!!); iar duminica am fost si cu tati, tot in parc-plus Opera, caci nu puteam sa n-o vizitam.(stiti ce bine suna ecoul ala din zona de intrare??!!) A facut si poze tati, cand primim- postam.
Tati mi-a dat asa caciula, ca sa se vada ce frunte minunata am:))
Cu bujori in obrajori...

La Opera, la Opera...

aici va urma postare separata, in curand....

Dupa somnul de frumusete de duminica, am mai iesit o tura, scurta, cu autobuzul (ii promisesem copilului ca mergem ...o statie dus-una intors...apoi plimbare de voie, scurta vizita de cumparat ceva intr-un magazinas din zona-cu copil super cuminte, care nu s-a repezit la nimic, a stat frumos de mana si foarte curios la casa, sa vada ce face tanti aia de la tejghea..)..Am "adunat-o" si pe Diana de la Eroilor, apoi back to home.:)

Nu-si mai aminteste vestitul "catica"---adica portocaliul si motocicleta..de altadata. :) (asa le spunea). Acum spunem aproape corect: potocaliu si mosicheta...
In schimb..ghizat- este deghizat(de la Bucsa i se trage, caci intr-una dintre carti Bucsa e spion si se deghizeaza si atata i-a zis Andrei ca-i deghizat, ca acum nu mai uita..:)...); iar ghidem-este deschidem, caci vrea sa deschidem toate usile pe care le intalnim in cale...

Gata, ma opresc brusc! Revin eu ..cand mai am timp! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉