marți, 18 februarie 2014

Coincidente? Poate.

La putin timp dupa ce am pierdut cel mai important om al vietii mele, pe Mama, am aflat ca sunt insarcinata. Intamplator? Cand viata mea era complet bulversata, cand eram plina de nervi si de frustrari pe sistemul medical din Romania, cand..cand.. Am aflat ca port in mine o viata.

DPN la prima eco a fost 16 ianuarie. Nici nu stiam ce-i ala DPN. Dar stiam ca aia e ziua mea de nastere si am carcotit cum ca nuuuu...eu nu vreau sa nasc de ziua mea. Si, in general, ca n-as prea vrea sa-l fac Capricorn. (nu ca as avea ceva cu zodia asta a mea, dar parca exista si zodii mai ...luminoase:P)

In vara sarcinii mele, cand am sunat la Aura (pensiunea la care stateam de cativa ani, in 2 Mai) sa-mi fac rezervare, am aflat ca nu mai erau locuri. Asa ca..am luat netul la sapat si am gasit un loc care mi-a placut. Am sunat, am rezervat, am ajuns acolo si mi-a placut mult la Mihaela. Mai exact la Casa Ozzy. Cand am ajuns am aflat ca numele chiar avea legatura cu acel Ozzy! Singurul Ozzy, dupa parerea mea! :) Bine, la Mihaela pe catel il cheama Ozzy, dupa acelasi Ozzy:), asa ca nu-i de mirare ca si pensiunea se numeste asa...

Cand am aflat ca sunt sanse mari sa nasc mai devreme...mi-am dorit sa duc sarcina macar pana la 36 saptamani. Daca ar fi fost asa, oricum n-ar fi iesit Capricorn ci Sagetator. Zodie luminoasa, veseli oameni si cu un optimism molipsitor! :) Nu ma deranja sa se "aranjeze" asa lucrurile! :P

In noaptea de 2-3 decembrie, Andrei a difuzat in emisiune atat Child in Time, cat si Sweet Child Of Mine. La ora 8 am, pe 3 decembrie, ziua de nastere a lui Ozzy, baltutza de apa in care m-am trezit (mda, stiu, nu-i romantic..) m-a anuntat ca tanarul nostru nu mai are chef sa astepte!!!

Pe la 13.35 se nastea, de la inceput nerabdator!, al nostru baiat Sagetator!
Si daca veti spune ca toate cele de mai sus sunt simple coincidente...ei, bine, probabil ca asa si sunt. Dar, ziceti voi, nu-s misto??!!!


p.s.
Ah! Cand avea vreo 15 ani al meu tata isi pierdea tatal. Pe 16 ianuarie. La 22 de ani distanta, fix pe 16 ianuarie, i se nastea al doilea copil. Me! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉