luni, 17 februarie 2014

Scurte.

Week-end plin. Plimbari multe, caci e prea frumos afara ca sa nu profitam de vreme. Parcul Operei sambata dimineata, cu tati si cu mine. Duminica acelasi parc- cu bunicul si cu mine. Sambata seara-sesiune de cumparaturi in Mega, cu mine si copil dupa mine. Inca ma minunez cum stau unii copii(care par de varsta lui Andrei) cuminti si nemiscati langa mamele lor prin Mega/Carrefour/etc. Tanarul nostru vrea sa bage tot in cos, vrea sa pipaie tot, zici ca-i luat de vrie... Duminica seara (adica dupa ora 18) o tura prin Cismigiu-la locul mare de joaca (era full, nu mi-a venit sa cred!) si apoi la pationar-caci Diana era cu patinele dupa ea si el dorea sa vada (ca de obicei) patinoarul si oamenii care misunau pe el... 

Notez rapid, ca sa nu le uit:
-sambata seara, in baie, si-a botezat doua avioane: Cocol si Totol. Sau Cocol si Dodol. Vorbesc intre ele (prin intermediul lui, desigur), se intrec, se joaca unul cu altul. Inainte de culcare le-a vrut si au mai avut o conversatie scurta, apoi le-a asezat in patut (macar ele sa doarma in el..) si a adormit. Linistit si, probabil, multumit ca le-a asezat in culcus prietenos. Duminica dimineata si-a amintit de ele..si mi-a si explicat (cand am inversat numele) ca ala galben e Cocol si celalalt, albastru, e fie Dodol, fie Totol. 

-Ieri mi-a facut primul masaj din viata lui. STIEEEE!!! L-a vazut pe Andrei ca-mi facea (ma vaitam de durere de mijloc) si a lasat joaca cu dvd-urile, s-a urcat pe mine si mi-a facut si el un mic masaj. Incheiat cu o tentativa de muscatura, ca, nah, cand ai atata piele la dispozitie cred ca-i tentant! Doar tentativa, da?!!  :)

-Ieri a vizionat (la cererea lui de fiecare data!) de vreo 6 ori Belles on Ice. Este lesinat dupa patinaj. Serios. Se uita (cum spuneam) la cel din Cismigiu...iar acum si desenul asta ...(cand am timp caut pe youtube si revin cu el). Iddea e ca Minnie Mouse si Daisy Duck merg, impreuna cu iubitii lor, sa participe in cadrul uneo competitii de patinaj...
(Desenul e lansat in 1982 si cica a avut un succes nebun. Acum si la al nostru copil.)

-In fiecare seara citim 3 povesti.  Colectia de cartulii din astea de mai jos. Le stie deja pe de rost, dar nu renunta la ele...

-Am primit de Sf Valentin de la e mea jumatate o carte bestiala! Am sa scriu separat despre ea, dar tre' s-o mentionez ca sa n-o ratati. Se numeste Intrebari mari de la cei mici..la care raspund niste oameni foarte importanti.
Am rasfoit-o si am ras cu lacrimi la unele dintre ele. Ne pregatim..:)))

-Am terminat (iupiiiii!!!) a treia carte a anului (deci am "depasit" norma de o carte pe luna). Zafon. Printul din negura. Va povestesc -daca apuc- candva si despre ea....

Gata,gata,gata.
Deocamdata tre' sa va multumiti cu acest update scurt, mai mult nu se poate! :)

2 comentarii:

  1. Nici IUlia nu sta in cos ca o crizantema lesinata, cum stau alti plozi! Eu m-am invatat, si acum imi pare amuzant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Misto imaginea cu crizantema lesinata:))).
      Sincer si eu gasesc ca-i amuzant ce fel face...Partial. In sensul ca daca se repede catre vreun raft cu borcane imi cam sta inima:) Apoi imi revin! :P
      Noroc ca mergem foarte rar in doi la cumapraturi. Si atunci cand mergem, o fac tocmai ca sa il mai invat si cu asta, ca, nah, poate ca n-om fi mereu amandoi parintii disponibili pentru shopping:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉