vineri, 7 februarie 2014

You talkin' to me? ...

O ora. O ora de palavrageala continuua de ma dureau urechile, da' pe el nu-l durea gura... 
Aseara. La culcare. Despre acest moment este vorba.
Ca sa fiu sincera am avut rabdare nelimitata pentru ca era atat de amuzant tot ce ciripea, ca nu mai puteam de ras. Initial radeam doar pe dinauntru, ca sa nu ma simta si sa creada ca dorm..poate-poate o sa adoarma si el. Dar apoi...la un moment dat chiar m-a busit rasul...Atat mi-a trebuit, ca si mai abitir a inceput..
Despre ce sau ce zicea Andrei? Oooo...pai de toate...
Isi spunea povesti, mai intai. Pai da, daca eu, mama rea si haina, i-am citit doar 3 inainte de culcare...ce era sa faca bietul copil? Sa-si spuna singur. Si nu orice povesti..ci unele inventate..in care Tomashii se amesteca cu Bucsa si cu plusurile, fac familii fericite si prietenii trainice....in care se salveaza unii pe altii din apa unde noata si striga aiutoool, apteapta-ma..vin..da mana... Ba chiar a venit si Capcanunu din Motanul Incaltat si Degica si Jack cu al lui Vrej de Fasole si cu Uriasul care-l ulmaleste sa-i ia banii...
Dupa care, cand s-o fi plictisit, a inceput sa cante..ce auzea pe cd. Ocazie cu care m-am prins (inca o data!!) ca stie pe de rost ordinea pieselor de pe 2 dintre cutiute, plus ca stie piesele..adica, ma intelegeti, cuvinte din ele si povestea in sine... Asa ca stie ca dupa ce se telmina piesa x, mcepe Copasel...sau mcepe TipaTipaTiTip....sau nani-nani-pusor...sau...sau. Si canta. Zau. Nitel, nu mult... Si aici incepe si dansul mainilor/palmelor in sus...parca dirijeaza asa...
Dupa care, daca tot si-a revazut palmele..imagineaza o joaca si cu ele...in care ele devin personaje si vorbesc una cu alta..
Si apoi si-aduce aminte de joaca aia cu "cipcirip" si ma ciupeste usor de mana sa facem cipcirip...
Si-apoi imperativ: "ca(n)ta mama!!!" pisicusa..oatza...camala-bucalalie-fiptula...mama nu stia..a celtat...vaaaai coada valgata"
Nu stiti cantecelul? Cum naiba, doar v-am mai zis de el!!:))

Ei...si uite-asa cand am iesit din camera lui si m-am uitat la ceas ..am vazut ca era trecut de 22.30. In conditiile in care la dormitor intrasem pe la 21.30... 

Promit inregistrarea unui astfel de moment. Audio, adica. Caci...u know...it's priceless!!! JUR!

P.S.
Diana, esti pregatita pentru duminica seara? (Bai, Diana-i sor-mea, da?! Si duminica seara vrem sa ne ducem la Dulce Pontes, asa ca ea ramane "in charge" cu tanara speranta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉