luni, 3 martie 2014

2 ani si 3 luni de Andrei Stefan.

"Pleeea buun..pleeea talziu...plea subsile(subtire)...plea ca la tzala..." -din senin s-a trezit spunand asta... Consumatorii de tv (chiar si ocazional) au recunsocut reclama la Covalact, da??!!! :) Acum..nah...noi nu tinem tv-ul decat pe alea de copii, nici nu m-am prins ca si aia dau reclama asta...Si se pare ca o dau frecvent, daca Andrei o reda atat de bine.

I-am pus intr-o seara, o emisune de-a lui Andrei inregistrata, ca sa vedem daca se prinde si in ce fel reactioneaza. A ramas nemiscat, se holba cand la combinuta, cand la Andrei...si facea "tati, aisi..acolo...nu tati..." Bietul copil nu cred ca a inteles mare lucru. Repetam experimentul cand o mai creste si-o intelege mai multe ca sa nu-l bulversam maxim.

Viseaza masini si litere. Asa cred. Ma iau dupa faptul ca se trezeste din somn (fie el de noapte sau de pranz) ciripind despre mertzan maaaale...mertzan miiic...semafol inca rosu, nu verde..acum verde..ponim...Mute-mute massini a semafol...asteapta...soferi muti..masini mute-mute..si mali si misi..." etc-etc... Sau "un A male cu potocaliu pete un a male cu losu...si un c male..si un c mic.." etc-etc... Mai rar se trezeste si povesteste de cate-o fetita. Deunazi, dupa somnul de pranz, cand a deschis ochii si-a dat de mine (da, dormisem langa el), a inceput :"fetitza a spalt ouale..a batut oualele...si mama a ajutat fetitza...Adei a dalamat oualele si a spalt..a ajutat sa lidice oualele pe fetitza..". (O fi visat ca face-o omleta sau o prajitura? Si daca era prajitura cum facem sa aflu despre ce mama de fetitza e vorba, ca sa pun o vorba buna sa-mi dea si mie din prajitura aia!!?? :P)

Uneori rade in hohote in somn...E asa de scump!! :) Alteori se ridica in fund, zice 1-2-3 cuvinte si apoi se arunca pe perna si isi continua somnul:)

De cand a disparut patutul din camera lui (caci la finalul lui februarie l-am scos) si s-a schimbat locul patului pe care doarme, seara isi baga nasul in gaturecheamea..si ma tine de brat cu manile...pana inainte de-a adormi. Atunci imi da drumul, imi spune psopso (somn usor-adica), se intoarce cu spatele si se pune pe sforait (o avea polipi??)

Pasiunea pentru masini nu numai ca n-a disparut, dar pare ca s-a accentuat iar. Mai nou e-n stare sa stea singur, pe jos, intins pe burta, prin camera lui, mutandu-le una cate una (si sunt muuulte) din dreapta camerei in stanga ei..apoi invers..apoi iar..si iar...ciripind ceva despre ele...in continuu... Si daca n-are chef sa faca altceva te ignora orice l-ai invita sa faca (creta pe tabla, carti, carioci, plastilina, cuburi, minge, etc-etc). Ba chiar, daca faci greseala sa insisti, tipa "nuuuu" ..ca sa-ti fie clar ca nu vrea altceva si sa-l lasi, frate, in pace! :)

De vreo saptamana-doua vorbeste destul de mult in propozitii. Destul de clare. E asa de bucuros ca se poate exprima si cand vede ca-l intelegem!

Mai jos o poza (prost facuta, deh, lumina slaba si poza facuta cu telefonul si cu copil in miscare!) ca sa vedeti ce ne-am distrat noi aseara, stand in casa din cauza de ploaie...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉