luni, 17 martie 2014

Trei premiere

Aseara am fost la locul de joaca de la Afi. Premiera pentru el intr-un astfel de loc. L-a vazut prin geam..a intrat si se urca efectiv pe gardul despartitor ca sa sara inauntru....Am intrat impreuna cu el, caci are inaltimea necesara, dar nu are cei 3 ani (pe care-i cer astia din Afi) necesari. A alergat in toate directiile, a vrut sa pipaie tot ce era pe-acolo, n-a vrut pe tobogan, dar..pana la urma s-a dat..n-a vrut la trambulina..si nici nu s-a dat...a incercat si chiar a mers pe masinute din alea de la impingi cu picioarele...Au fost vreo..30?40? habar n-am cate minute...petrecute intr-un minihaos...dar cred ca i-a placut....

Sambata, in premiera, s-a jucat cu un pusti, Alex, din parc. Alex de 3 ani fara 2 luni. Dupa ce s-au inghiontit si s-au alergat cu mingea prin iarba, au ajuns sa se tranteasca unul pe altul (dar in joaca) prin iarba si sa rada unul la altul..si sa stea intinsi pe burta -rupand iarba (este voie in Parcul Operei!!) si vorbind in legea lor... Mi-a placut mult sa-l vad interactionand asa..mi-a placut si ca m-am prins ca, daca copilul inghinotit de Andrei intra in joc cu el, atunci totul devine o joaca pentru ei...si chiar se bucura amandoi.

Duminica am bantuit Icoanei si Ioanid. Unde, tot in premiera (in aer liber, caci prin Malluri le mai incercase), s-a dat pe 6 masinute/avioane/tractoare/etc-etc..din alea de bagi card si-ti hatana copilul. Drept e ca parea mai interesat sa le studieze (dupa ce s-au oprit) pe dinafara decat de leganarea in sine. Normal, daca ne gandim ca o bataiala din aia de cateva minute n-avea cum sa-i ofere vreo mare satisfactie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉