marți, 11 martie 2014

Tunsoarea no 3, made (again!) by Geta Voinea

Va amintiti ca v-am lasat filmulet de la prima tunsoare, din iulie??
Daca nu..il puteti vedea aici

Ieri..am mers iar la tuns. Mie-mi place rau cu buclisoarele lui, dar il enerva bretonul care-i venea in ochi..buclele, care-l gadilau la urechi..in plus a inceput iar sa ude perna cand doarme de tare ce transpira...asa ca..haidem la Geta. Tot drumul a turuit megem a Geta, tude Adei, a Geta Voinea megem:). Parea bucuros. Acolo n-a vrut sa stea. Bine, n-a stat el nici in datile anterioare..ca-l fugarea Geta prin casa:) Sau ii soptea povesti. Dar acum nu statea deloc in loc..asa ca..solutia: a fost tuns la Andrei in brate. Vorba lui Andrei "stam ca la doctor".:) Timp in care mai maraia "megem acasa..a matis..megem..gata..." si se stramba ca-i mai intra par prin gura
Am plecat de acolo cu un baietel tuns si frumusel (frumusel era si inainte:P) si cu doi baieti (tata si fiu) plini de podoaba capilara a fiului:))
Geta e o super meseriasa: sa tunzi un copil cu o permanenta miscare a capului nu e deloc lucru usor!!:)
Dovezile si "urmarile" serii:
pe la inceput...

in timpul..

dupa...

p.s.
Cu ocazia aceasta am revazut filmuletul de iulie si pot spune doar atat:
1. Dooooamne, ce cuminte a stat!!!!!:))
2. Moooamaaaa, cat a crescut!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉