vineri, 23 mai 2014

Shoppingul-drogul meu...

Ma numesc Violeta si sunt dependenta de shopping....


In viata mea am avut si eu perioadele mele de ceea ce am putea denumi "borfomana". Nu din aia dusa in extrema (ca stiu eu pe cineva...care daca ma va citi, va ghici ca despre ea e vorba:P). De fapt, daca e sa respect adevarul, nu e corect spus borfomana ..,caci elanul meu in a achizitiona chestii nu se rezuma doar la haine, ci includea incaltamanite si genti. Si.,.sapunuri.,. (da, sunt alea de la Luthelo, costa o gramada de bani, nu ma puteam opri la 1..2..ci plecam cu gramajoara de sapunuri si spumante si alte prostioare din astea.,.). Din fericire sunt super pretentioasa in materie de haine, adica greu imi place ceva, la asta adaugam si faptul ca nu-mi gasesc chiar usor chestii care sa imi si vina/,stea bine...asa ca mai ramaneau ceva bani si pentru mancare:))
Dar asta nu m-a impiedicat sa traiesc un moment din ala in care, dorind sa platesc un aer conditionat cu cardul de credit, am primit mesaj de fonduri insuficiente. Evident ca n-am crezut, am fost convinsa ca e o eroare, asa ca am sunat la banca emitenta sa vedem ce s-a intamplat...Surpriza...dupa ce biata fata de la call center mi-a dictat telefonic tranzactiile...mi-am recunoscut ba cate-o geanta, ba cate-un pantof, ba cate-un blug..si, una peste alta, a trebuit sa admit ideea ca nu s-a produs nicio eroare, in afara de o eroarea din creierii mei care pierdusera masura liniei de credit..:(


Buun..,asta era inainte de copil. Dupa copil, evident s-au schimbat prioritatile. Asa ca si elanul meu de shopping s-a mai diminuat/,calmat. Asta pe de o parte. Pe de alta parte, nu mai am timp de flendurit prin magazin, asa ca... problem solved! 
Partial! 
Pentru ca asta este boala incurabila, va spun eu, asa ca va dati seama ca NU  a disparut, doar ca s-a schimbat ceva la ea..."subiectul" pentru care se fac achizitiile. Si care, dupa cum banuiti, a devenit Andrei Stefan. Si, daca pentru mine greu gaseam sa imi placa ceva, pentru el greu ma abtin sa nu plec cu bratele pline. Noroc ca exista si limite,..pe carduri.,.fie ele de debit sau de credit:)). Ca astia care fac tzoalele/ incaltamintea/ jucariile pentru copii, pe astea ca mine le au ca public tinta...nebune borfomane si care se indragostesc de toate camasutele minuscule de in de peste 80 ron, sau de toti minusculii pantalonasi de aprox 100 ron...de toate maieurile/ tricourile cu tot felul de desene, personaje, culori...pfoaaa...o nebunie, va jur! (imi lasa gura apa numa' cand scriu despre ele..)

Drept e ca...borfomana fiind si inainte...din fericire am colectie considerabila si de pantofi/ sandale si de haine...astfel incat sa fiu asigurata:). Dar se mai intampla -asa...ca luna asta- sa ma dau in barci si-n stamba ...si daca-mi iau o pereche de balerini ma trezesc ca ies si cu o geanta "care-ar merge cu ei, caci oricum chiar aveam nevoie de una din asta..."...daca-mi iau niste pantaloni scurti, mana mi se prinde si de unul-doua tricouri care merg cu ei...si uite-asa m-am facut cu niste chestii simpatice, pe care abia astept sa vina vara deplin ca sa ma var in ele...:)
Bun, ca sa nu uit la ce doream sa ajung, am dat de-un magazin cu pantofi /genti din piele, facute in Ro, cu preturi care mie personal chiar mi s-au parut ok. Si de-acolo m-am procopsit cu balerini-geanta, dar tot mai stau cu gandul la astia...
Si la niste sandale colorate si absolut superbe, dar sandale chiar am vreo nshpe perechi si de fitze si sport...asa ca..mai vedem...

Si..daca tot sunt la capitolul shopping..sa stiti ca a aparut coelctia de vara la Takko (de unde eu mi-am mai luat toale si-s ok) si au pantaloni scurti cu 30 ron si maieuri/ tricouri cu 16-20 ron...si..eu zic sa va bagati nasul pe-acolo...Vedeti ca au si catalog online ca sa va faceti o idee despre ce si cum...)

Mda...cam atat am avut de zis...
Ma gandesc sa mai dam o tura prin el, in weekend...
Si sa stiti ca si pentru copil am gasit Sapca. Da, da, am zis bine, este unica pe care o poarta, adica este O SAPCA!

Si..ca sa mai spun cate ceva despre ce ma pot incanta chestiile pentru copii...ia uitati-va si voi cat de super misto sunt astea...cum sa le rezisti??:)))








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉