marți, 8 iulie 2014

2 si 7

Vrea sa vorbim la telefon. Ce drag mi-e de el!! O pune pe Diana sa ma sune si sa-mi spuna el ce face...Chestii din astea minore gen facut pipi la tufis (da, am scapat de pampers!!!!!!!yupiiii), mancat fructe, dat pe tobogan...Chestii! :) La fel, cand sunt eu cu el, ma pune sa sun pe tati, pe Diana, pe bunicul... Zic eu ca-i o forma prin care spune ca-i e dor de persoanele alea ...inca nu stie sa verbalizeze altfel.. Lucram la asta:).. In ultima vreme (la mare il tot intrebam "ti-e dor de tati?", "ti-e dor de camera ta?", "ti-e dor de..?") a inceput sa foloseasca cuvantul..nu mi-e foarte clar daca stie sau nu sensul exact..


E ofticos:))). Cand nu poate/nu-i iese sa faca ceva..se oftica rau. Are un mod care mie mi se pare tare amuzant de a-si manifesta oftica.. Dar, desi imi vine sa rad, ma abtin si-i spun ca-s acolo..langa el..ca imi dau seama ce-l supara si sa mai incerce pt ca sigur o sa poata sa faca aia sau aia sau ailalta.. Inclusiv cand nu reuseste sa se incalte singur sau se incalta invers se oftica:))

Dupa mare (sau e doar coincidenta) ii place sa-si scoata singur chilotii sa sa alerge prin casa in fundu' gol. Si ce fund misto, zau!:)) Ma abtin cu greu sa nu-l musc:P

Tot mai des, mai ales inainte de culcare, repeta afirmatiile astea "NUMAI pe tine te iubeste mami/ tati/ Diana/ bunicul.. NUMAI tu esti baietelul lui mami...Pana la stele, acolo sus, te iubeste mami/ tati....". Ii confirm si imi da inapoi o imbratisare care ma face sa-i iert urmele de dinti ce-i mai scapa pe cate-un umar/picior/gat de-al meu:)).

Tot mai putine ..spre deloc ..cuvinte "pocite". In afara de r-ul pe care-l spune l...si de o usoara pelticenie..:))...spune corect tot ce spune. Exceptiile sunt: exvacator (excavator); peliclos (periculos); piticanul (capitanul).

Dupa ce-a dat cu nasul de cartile cu Pixi si i-am luat ce-am gasit (adica doar 6 dintre ele) vrea sa le citim in continuu... Seara adoarme cu una dintre ele sub cearceaf...sau sub perna:)). Are grija de Pixi, zau! :)

Ma oftic ca l-am invatat sa nu smulga jucariile copiilor (da, ati citit bine!) pentru ca vad ca ajunge sa nu-si mai ia nici propriile jucarii inapoi. Face ce l-am invatat: merge la al' de i le-a luat si zice "Te log,te log, da inapoi lui Andei masinuta"..In 99% dintre cazuri cel care-a luat nu o da, il ignora, parintele/bona/bunica respectivului il ignora si ei.. El se uita la mine si plange..dar de smuls din mana aluia nu o smulge ca, nah, fraiera de ma-sa asa l-a invatat!! Asa ca..mai nou...l-am luat de mana, i-am pus mana pe propria jucarie si i-am zis "mami, daca-i a ta si nu ti-o da inapoi cand il rogi, o iei inapoi!":)) Urat din partea mea sa-l invat asta, nu? Well...nu cred!! :P

Numara pana la 4 in ..franceza:)) NU si in romana. De unde si pana unde??? De la cartea de 4 lei, cu Chuggington . In franceza e cartea, asa ca...acum ne rupem in figuri....:))

Ma expediaza afara cu un "pleaca mami" daca-l oftic /cert/ nu fac ce vrea el(cateodata si din senin)... si e si tati cu el in camera. Sau invers. Mda...copil cu personalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉