vineri, 24 octombrie 2014

Primele 2 ore de gradinita.

Nu are sens sa ma apuc sa va povestesc ce ne-a determinat sa ajungem aici...(de fapt are sens, dar nu am timp acum DELOC!) insa va anunt ca ne indreptam incet, dar sigur catre gradinita.
Planurile s-au schimbat fata de ce ne propuneam noi acum doua-trei luni, nu sunt nici acum foarte exacte, dar...am zis sa vedem si noi ce si cum reactioneaza pruncul la gradi. Pruncul care, cand aude de gradi, baga un NU hotarat.
Nu ca ar avea el idee ce e aia, ca doar n-a mai fost vreodata si doar din descrieri e greu pentru el sa se prinda ... Dar, nah, e etapa NU-ului la orice, asa ca...
In rezumat: azi a stat aproape 2 ore cu grupa mica (2,5ani-3.5ani) la o gradi. Timp in care eu am vb cu directoarea si, in paralel, l-am urmarit video:)). Impresii? Desi e prea devreme sa ma expirm pot spune ca a fost mult peste ce ma asteptam eu sa fie. Ca, dupa ce-a intrat in sala(undea intrat pentru ca a vrut el), incercam si eu sa-i zic un pa-pa..ceva..sa-i spun ca sunt in camera vecina..numai ca nu am avut cui. Odata intrat acolo nici nu m-a mai auzit. A respectat (cat de cat) si niste reguli, a stat calupuri de cate 15 minute si pe scaun facand ce faceau si ceilalti..Ma rog, per total a fost ok. Cand m-am dus sa-l iau nu parea sa realizeze ca/cat am lipsit de acolo. Drept e ca, desi statuse doar 2 ore, parea usor cheaun..probabil ca pt un copil obisnuit cu bona/casa lui e mult sa fie cu inca 8copii in jur, plus ca aici a avut mai multe/noi activitati, fata de ce ar fi avut acasa in 2 ore.... Am plecat de acolo si a zis ca i-a placut. Sigur ca 2 ore nu sunt 6 sau 7...sigur ca asta nu inseamna automat ca va accepta cu usurinta sa stea acolo..vom mai vedea. Cert este ca primul pas a fost facut. Primul pas pentru el, dar si pentru mine, deopotriva. Si, recunosc, nu mi-a fost asa de greu cum mi-a fost in cele 3 zile de cresa, la 11luni.
E normal: el este mai mare, am incredere in el ca spune (macar partial) daca/ce il supara..in plus...am doi ani de cand sunt despartita 8-9 ore /zi de el. Atunci era si prima oara cand ne desparteam..:(

O sa expun -in curand- motivele pentru care ne indreptam catre aceasta solutie. Deocamdata atat.

4 comentarii:

  1. Eu cred c-o sa-i placa. Sa va adaptati usor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer si eu sper sa ii placa. Maine mai mergem si la optiunea nr 2, sa vedem cum este si aici. Cert este ca va merge la una dintre ele. Eu bona nu mai vreau sa mai vad toata viata mea!!! :(( Gata, mi-a ajuns!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bafta multa in continuare! Se spune ca la gradinita sunt doua momente importante pentru acomodare: prima zi (pe care ati trecut-o cu bine) si cam saptamana a doua - a treia, cand va constientiza ca nu este doar un loc de joaca, ci este un loc permanent unde va merge des. Dar cu putin noroc veti trece cu bine si peste asta. Sunt curioasa sa ne povestesti cum ati ajuns sa alegeti gradinita.
    Sa ai o saptamana frumoasa si o acomodare usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa am auzit si eu...deocamdata inca acasa...dar revin cu noutati cat de curand:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉