vineri, 14 noiembrie 2014

...daca...

..ar fi sa-mi sfidez frica, m-as apuca de surfing. Imi place apa de mor, imi place sa inot, imi place sa stau la mare pe nisipul unde vin sa moara valurile, ca o sirena aruncata pe uscat.. (remarcati modestia, da? eu-sirena...sirena-eu..mm?:P). Imi place ideea de face un sport din asta, unde risti sa te haleasca un val mare-mare...Iubesc apa si, deopotriva, mi-e frica de ea. Mi s-a intamplat ca, inotand in larg departe-departe..sa ma prind brusc de cat de departe am ajuns..O senzatie din aia de placere amestecata cu frica..adrenalina la maxim. Dar care ma facea sa merg si mai in larg..parca sa-mi intind niste limite.Poate usor inconstient. (da, pe vremea aia nu fumam si rezistenta mea era mult mai mare. Acum n-as mai avea curaj.Obosesc mult prea repede.)

..ar fi sa ma intrebe cineva acum "cum alegi sa-ti petrecei dupa amiaza de maine?" ...as spune ca vreau sa sar cu parasuta.Vreau, mor de curiozitate sa stiu cum este cand plutesti (de fapt cazi:P) prin aer.. Asta sunt sigura ca o s-o fac, e doar o chestiune de timp pana cand fi-va momentul sa se intample...

...ar fi sa descriu cum ar arata vacanta mea de vis..nu, n-ar fi la 5 stele si all inclusive, n-ar fi nici macar pe o nu's ce super insula de fitze...Ar fi cu o rulota , cu harti pe genunchi si cu drum sub roti. Si, evident, vacanta asta de vis ar trebui sa dureze musai minim 3 luni. Caci altfel...de ce sa-i spun vacanta, nu?:)

...ar fi sa numesc un sport pe care l-am incercat si pe care nu l-as face..ala este schiul. Nu am, cred, butonul ala care sa activeze ceva inauntrul meu cand pun schiuri in picioare. Am incercat...la 17 ani..mai apoi pe la 21-22...apoi n-am mai incercat. Cred ca e strans legat si de faptul ca nu-s om de munte...nu ca nu-mi place muntele, dar nu-s omul muntelui..nu in ACEL sens... Asadar greu sa-mi placa sporturile de munte..

...ar fi sa aleg ce ma relaxeaza cel mai tare..as ezita intre un masaj si o baie cu multa spuma si cu muzica in surdina. Cand eram "mai tanara" alegeam sofatul. Da, ma relaxa. Nu, nu ma mai relaxeaza, desi INCA imi place:)

...ar fi sa numesc cel mai mare regret al meu..as vorbi despre Mama care n-a mai apucat sa fie bunica. As vorbi despre fiul meu, care n-a avut sansa s-o cunoasca.


Iar daca m-ar intreba cineva unde-as vrea sa fiu acum..ori ce as vrea sa fac acum..as recunoaste, cu mana pe suflet, ca as vrea sa fiu acasa, in pat si sa dorm  :)) Da, am mari restante la somn! :)))
(asta ca sa inchei intr-o nota realista!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉