luni, 29 decembrie 2014

la 3 ani...

Mi-as dori sa ne hlizim cat mai mult impreuna, sa ne harjonim maxim prin casa si pe-afara, sa radem mult-mult-mult.
Mi-am dat seama, zilele astea, ca radeai mereu cand erai bebelus, radeai si cand erai bebelus spre copil, razi si acum, dar parca mai rar, caci ai devenit mai serios. Concentrat pe ce faci tu cateodata, cand ne raspunzi "Asteapta, am aici o treaba de facut. Am ceva de terminat, ceva important, dupa aceea.." mergem/facem/etc. Si esti atat de serios si de concentrat si de scump in aceasta ipostaza. Dar esti serios. Ai devenit si serios. Si a ta mama ar vrea sa te faca mereu sa razi, oh, da, stiu, e o prostie..caci tu cresti si ai invatat mult mai multe atitutidni /stari/sentimente in plus fata de cele de la inceput.
Sunt topita dupa tine, sa stii, sunt topita dupa tine si cand esti serios. Uneori si cand esti crizat/ofticat pe ceva..sunt topita. Dar, recunsoc, cel mai tare ma topeste rasul tau, caci tu, dragul meu drag, razi cu ochii, cu fata, cu gura. Razi cu tot sufletul care vine si se asterne pe fata ta draga..si ma rog sa nu uiti prea curand rasul asta!!! Daca se poate sa nu-l uiti niciodata!!!

Mi-e frica de gradi sa nu te faca sa fii prea serios. Mi-e frica, jur!

Te mai tin in brate cand vrei, vrei rar..iar daca nu vrei nu te pot obliga.. Esti greu, eu sunt cu putin mai grea ca tine:)) (exagerez, dar nu mult!)...dar te-as tine oricat in brate. Uneori mi-e asa de drag de tine ca vin si iau la pipait pielea ta de pe la mijlocul spatelui (acolo unde se dezvelste cand stai intins pe jos, la masinile tale, si ti se ridica tricoul..) si-mi iei mana de pe tine sau te tragi..Uneori te iau la pupat si te stergi de ruj strambandu-te.. Uneori incerc sa te mangai pe fata si-mi dai mana la o parte.. Si eu mor de ciuda, dar stiu..stiu..cresti..asta-i tot..nu-i nimic grav..nu-i nimic rau..din contra!!

Cred ca incepe vremea "baieteniei" si uite ca ma ia la fel de pe nepregatite cum ia zapada autoritatile din Bucuresti. :) Nah, alta comparatie n-am avut! Merge si asta..zic..


4 comentarii:

  1. Asa frumos ai scris.. si asa repede trece timpul, ca parca nici nu ne dam seama. Ai deja un baiat mare, cu personalitate si stii bine ca in sufletelul lui te iubeste cel mai mult, doar ca acum nu mai are "timp" de dragalit, este prea ocupat sa descopere lumea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, foarte repede...Iar acum chiar sunt in suoper criza de timp...am inceput gradi..dupa 3 zile s-a imbolnavit..si el. Apoi si eu... Abia azi a mers iar...dupa 10 zile de stat acasa..si doar 3 de gradi...
      Foarte greu. Pt mine. Sper sa ..sa devina mai usor...
      Cand apuc si am timp..o sa povestesc...

      Ștergere
  2. LA multi ani!
    Iti urez multa rabdare si timp pentru fiul tau.

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉