luni, 29 decembrie 2014

scurt de vacanta

Nu v-am urat de Sarbatori, nu am scris nimic, puteti considera ca suntem in vacanta ..si eu si blogul..pana la anu' viitor.
Suntem ocupati cu..traitul!! Real. Ne jucam, ne alergam, in doi sau in trei sau impreuna cu prieteni imaginari (da, de-o vreme sunt niste mici Angry Birds care ne insotesc prin casa...aseara pasea cu grija prin sufragerie ca sa nu calce pe ei, ma tot intreba "nu sunt aici angry birds, pot sa alerg, nu calc pe ei?" :P)--deopotriva prin casa si pe afara. Iar zapada asta -dupa acest Craciun cu soare de primavara- este mai mult decat binevenita. Curatam masini de zapada, curatam banci, plimbam masinutele prin mormane de zapada, mancam turta dulce si porumb fiert (da, zau ca asta se vinde pe la casutele din Cismigiu si prin targul de la Universitate), circulam pe jos, cu autobuze, cu masina, cum putem... E frumos. E iarna. Ne pregatim si de gradi. Psihic. Ma rog sa nu inceapa cu raceli, sa nu ne strice virozele iarna asta frumoasa...

Ah, v-am zis? Desi-s nascuta in ianuarie- detest iarna. Adica imi place cand ninge sa vad pe geam ce frumos ninge..si sa ies 10 minute. Cam atat. Ei, bine, de fapt asa ERAM. Caci de cand ii vad bucuria asta deplina si maxima la zapada..zau ca a inceput sa-mi placa iarna!! Si zapada. Si frigul. Le iubesc pentru ca aduc atata fericire in sufletul lui Andrei!!

Asadar: sa aveti sarbatori minunate! Un an nou pe care sa-l incepeti cu dreptul. Sa iubiti mult. Sa iubiti din tot sufletul. Sa zambiti mult. Sa ne auzim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉