marți, 7 iulie 2015

una-alta..


Am fost la meetingul aviatic si a fost bucuros. Nu incantat. Bucuros. Apoi, dupa o vreme, si-a pierdut interesul...:)

Intr-o seara a cazut cu nasul in parchet..destul de nashpa (daca ma iau dupa faptul ca el plange doar cand e nashpa).. Si, desigur, a plans nitel..in timp ce ne cerea sa-l consolam. Apoi, in timp ce plangea: "am cazut in nasul meu frumoooos" .. Well, da, cam asa!:)

Am fost cu metroul, dar nu oricum, am fost luati in cabina la condus metroul. A fost super incantat si mai vrea. Fericireeee....:)

Matei a lipsit din Bucuresti, asa ca doua saptamani a asteptat sa vina inapoi sa se ..tamponeze cu troti. In seara asta, cica, ne vedem. Astept sa-i vad reactia, cred ca se va bucura pe bune..
Dar s-a mai jucat cu Leon, cu care ne-am vazut in Floreasca...Si cu Codin, care a fost in vizita la noi, intr-o duminica ploioasa...Si cu cine-a mai apucat, prin parcurile pe unde mergem..

Se lipeste si el de copii, prin parc. Momentan nu e foarte selectiv, asa ca, uneori, nimereste in grupuri nashpa. Nu-l iau pe sus, caci nu mi se pare normal (desi ma prind rapid ca se va lasa cu neplceri pt A). Sunt lectii pe care trebuie sa le invete singur..oricat mi-ar veni sa-l protejez, protectia exagerata duce la o viitoare lipsa de independenta...Dar se intampla sa-si ia rejecturi pe nedrept...asa..ca-n viata..si cand vad ce fel reactioneaza unii copii imi aduc aminte ca, nu, frate, nu-s apriori buni si minunati toti... Caci daca un copil care tocmai a primit de la generosul de fi-miu:) o masina ii zice lui A ca-i rau(pt ca vine momentul cand A vrea sa plecam acasa si i-o cere frumos inapoi)-dupa care i-o si arunca pe jos in loc sa spuna multumesc..ceva (copilul avand mai mult ca A, adica vreo 5 ani, cand cred ca ar putea sa stie minimul de norme de bun simt), va rog eu sa nu-mi explicati ce minunat e copilul ala. Sau ma-sa, care sta ca tuta, cu capu'ntre urechi fara o vorba la faza asta.

In continuare sunt mirata si revoltata de unii insotitori de copii. Cum striga la ei, cum le spun ce sa faca, ce fel sa se joaca, ce sa..ce sa.. Ar fi trebuit sa ma obisnuiesc sau macar sa ii ignor, dar, nah..mai am timp...:)

Azi dimineata l-a trezit din somn un ras in hohote provocat de-un vis. La-m intrebat ce-a visat, mi-a zis ceva cu libraria Humanitas, cu un lift, cu carti...si-a ras iar. Ce bine ca visele lui il fac sa rada asa de in hohote:)

Intr-o seara mi-a explicat exact "acum am treminat cu medicamentele, urmeaza sa mergem la Breaza, dupa aia ma tund, abia dupa aia mergem la mare, caci la mare nu merg fara sa ma tund ca sa nu-mi fie prea cald". Face planul ca la carte. Si tine minte tot ce-i spunem ca vom face. :)
Tot!



In rest..visez la....
rasarit 2Mai, intr-o dimineata de acum niste ani...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉