luni, 30 mai 2016

sa cantam zic...


Va amintiti ca v-am spus (de multe ori) cat poate sa cante copilul acesta...? Cand se joaca, cand face baie, cand mergem cu masina, cand mananca (din pacate, da, uneori si cand mananca..), cand..cand.. Va spuneam ca ma prind ce stare de spirit are dupa asta: cand e trist/nervos/suparat NU canta. Altfel..canta cam tot timpul..si prinde foarte usor..(Andrei -mare- spunea ca are ureche muzicala foarte buna, iar eu il cred caci stie el ce spune..)

Daca tot suntem la categoria premiere..ei, bine, ieri, in Cismigiul Copiilor, tanarul cantaret s-a dus dupa muzica si voci de copii si..a ajuns la o scena unde se ingramadeau copii cantaciosi. Karaoke. Aici, una doua, stai ca vrea si el...Era 13,30..eram lesinata de cald, de sete, de foame..dar el nu si nu..ca vrea sa cante si el la microfon, sa faca si el "karoke". Si nu l-a speriat nici coada aia de copii, nici caldura, nici soarele care-l batea direct in sapca lui minioneasca, nici cele doua (aproape) domnisoare, care au cantat foooarte bine (mai exact, una dintre ele a cantat Adele de mi s-a facut pielea de gaina..Am aflat apoi ca domnisoara chiar canta intr-un grup de copii din sectorul 5...). El dorea microfonul, dorea sa cante, asa ca a facut ture- ture la domnul cu microfonul (pe care, baidauei, il stiu din vedere, dar habar n-am cine e si cum il cheama), l-a tras pe ala de pantaloni, de bluza, de mana...pana cand i-a venit randul si i-a dat microfonul si l-a intrebat ce vrea sa cante. A solicitat Wheels on the Bus si...da-i si canta..(si asta desi taman isi muscase limba pana la sange..mai devreme..pe un tobogan gonflabil...)
Acum..nah, ce sa va zic..calitatea cantarii nu vreau s-o comentez...insa pot sa va spun ca am fost impresionata de degajarea lui, de cat de hotarat a fost sa faca asta, de bucuria pe care-o avea pe fata dupa ce-a cantat  :))

Mai vrea, cica. Asa de tare incat m-a dus tot in Cismigiu si dupa masa/somnul de pranz.. Din fericire nu mai era scena aia. Din fericire pentru ca, zau, nu mai aveam niciun chef sa stau iar la coada aia...

De dimineata ma intreba cand mai aduc aia scena sa mai faca si el karaoke??!!!???  :)

p.s.
In ultima vreme ii vad tot mai des fata asta concentrata. Cand isi pune in minte sa faca ceva si este foarte atent la ce face..hop si mutritza concentrata. Cand era mai mic daca nu-i iesea ceva din prima -se oftica maxim si renunta. Ba chiar nu mai incerca acel lucru o buna bucata de vreme...In ultimul timp ma bucur sa vad ca este dornic sa perfectioneze acel "ceva", oricare ar fi el.

p.p.s.
Se poate deduce ca am ratat lansarea Alinei..caci copilul nu s-a mai dat dus din Cismigiu.. Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉