vineri, 3 iunie 2016

1 iunie -ziua lui, ziua mea

Pe la ora 8 am s-a trezit si mi-a spus "Haide, mami, sa ne grabim, ne asteapta multe aventuri la Sinaia. Sa nu intarziem. (???)". La 9 si ceva copilul era deja hranit, fructele si restul de crantaneli pentru drum si pentru acolo-pregatite, rucsacul cu haine gata si el. Ready to go!!!

Am purces la masina, unde lasasem in portbagaj cadoul pentru el. Nu ceruse, dar stiam ca se va bucura si ca o sa ne tina ocupati la "picnicul" planificat. Puzzleul cu Zootropolis (de fapt 3 puzzleuri intr-o cutie, fiecare cu alta dimensiune) si cartea Sindbad Marinarul. A fost surprins ca a primit cadou, s-a bucurat, de altfel le-a tinut in brate aproape tot drumul pana la Sinaia.

Primul lucru cand am ajuns a fost sa ne parcam masina la locul deja stiut din toamna: parcarea de la telecabina, unde poti lasa masina (contra unei taxe de 10 Ron) toata ziua. A fost usor dezamagit ca era inchis chioscul de la telecabina, cel unde vazuse Monopoly Junior-pe care il dorea. I-am spus ca-l luam noi altadata, din alt loc, de altfel nici nu stiu daca varsta recomandata nu cumva e mai mare decat a lui...

Ora 12 ne-a prins deja la cota 1400. Drumul cu telecabina l-a incantat la fel ca prima oara, iar eu l-am suportat mai greu ca oricand.(da, mi-e frica in telecabina... da, mi se face stomacul punga la toata trecerile peste stalpii aia.. da, eram doar noi doi si nenea care "conduce" telecabina..si mi-era si mai frica decat de obicei..). Am comandat sucul lui si cafeaua mea si ne-am apucat de facut puzzle. Planul meu de-a intra in padure si de-a zburda printre copaci a fost abandonat cand a coborat un urs gunoier la 20-30 m de noi.. Asa ca n-am facut prea multi purici la cota. La coborare am fost mai multi in telecabina (nu doar pe mine m-a cam speriat domnul Urs), asa ca am suportat mai zambitoare drumul...

Sa mergem in magazin, sa cautam tricou cu minioni...Eram sigura ca vom gasi in magazinul de unde-i luasem, in toamna, caciula cu Cars. In drum spre el am oprit si-n libraria-papetarie Flower Power, unde-a luat-o pe intrebari pe vanzatoare despre nu's ce carte pe care-o vazuse el in toamna... N-am identificat-o, asa ca am plecat fara carte. In schimb am gasit tricoul minionesc, si-a amintit si ca pe-acolo era un magazin cu jucarii...am dat o tura si prin ala..In juma' de ora bifasem tot ce era de bifat acolo, asa ca am reiesit la aer, la parc, la "alta aventura".

Oprirea urmatoare a fost la ..trenulet. Cum care, ala care face tur prin Sinaia...Numai ca nu s-au strans 6 adulti, asa ca am abandonat acest proiect pentru mai tarziu. Poate dupa masa...
Ajunsi in parc s-a aratat dornic de tiroliana..De cand am vazut-o m-am gandit ca nu se va da, dar l-am lasat sa urce si..cand s-a vazut sus, cand s-a prins ca trebuie sa-si dea drumul de pe o casuta pana intr-un copac care nu era taman aproape...a renuntat. De fapt..a inceput sa planga si a zis ca el nu vrea, ca si cum il obligase cineva sa se dea:))).

Ne-am distrat la locul de joaca, am mai facut o tura de parc..si, ce sa vezi, cand mi-am aruncat ochii pe cea era deja 15.. Hopa, mai, copile, hai sa mancam..

Deja stiam unde vreau sa mergem..din toamna vrusesem sa vad cum e la Kuib. (despre care tot citisem ca ar fi child friendly) Si nu mi-a parut rau deloc de alegerea asta, chiar daca am impresia ca nu sunt preturi deloc mici (recunosc ca nici nu imi pasa ce preturi au, o data ce se punea problema sa luam o singura masa in deplasare..ca doar nu stateam nshpe zile..).Locul este super fain, este si loc de joaca in aer liber, tu stai la terasa linistit si copilul se distreaza si se cocoata pe toate cele, in raza ta vizuala... Servirea super ok, doamna amabila, m-a avertizat sa nu comandam de la inceput si felul doi caci sunt mari ciorbele si crede ca o sa-i ajunga..da, asa a fost, avea dreptate. A venit repede si mancarea, freshul lui, cola mea...apoi ne-am destrabalat cu niste clatite, eu cu dulceata-el cu ciocolata (desigur)..si uite-asa s-a facut deja aproape 17...

Plecare catre muzeul trenuletelor. Unde am stat cam o ora, s-a uitat si a alergat dupa trenurile din diorama, s-a jucat la minilocul de joaca din sala, am privit trenurile care veneau in gara... Ocazie cu care am aflat ca exista un tren privat al carui bilet Bucuresti-Sinaia este 19 Ron. Pentru adulti. Il vom incerca si noi candva, asta sunt sigura..

Ne-am intors in oras, el abia tarandu-si picioarele, dar dornic de "inca o aventura". Am mai incercat o data sa ne plimbam cu trenuletul ala...dar, de data asta, nici macar nu a mai aparut..E greu sa te plimbi cu un tren care nu apare, nu-i asa?? Prin urmare, pe la 19 si ceva, ne indreptam catre masina... Acela a fost momentul cand..din senin..Andrei a amutit. Brusc. Imediat..in timp ce mergea..si-a scapat jucaria pe care-o tinea in mana. De doua ori. M-am prins ca este bucati de oboseala...si stiam si ce va urma... Da, a adormit pe la 19,30, in masina..si a dormit tot drumul pana acasa..ba chiar si dupa ce am parcat, deschis usi, adunat bagaj...

In pat, inainte de culcare, mi-a soptit.."Mami, am avut un 1 iunie minunat si plin de aventuri. O sa-l tin minte toata viata mea!" :) Nu stiu daca il va tine minte, dar stiu sigur ca va conta acolo, in sufletul lui. Eu il voi tine minte. Pentru ca nu i-am facut doar lui un cadou, ci si mie. Un frumos cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉