luni, 13 iunie 2016

AZI

Pentru ca azi, 13 iunie.
Pentru ca esti, nu stiu unde.
Pentru ca vreau sa cred, nu stiu cum.
Pentru ca azi mai intai sunt fiica, fiica ta, Mama..
Pentru ca azi...La Multi Ani, Mama!!!!





Si.. pentru ca tu ai alergat mereu, mereu pentru altii, prea rar pentru tine.. intr-o prea scurta viata....
Si.. pentru ca in ziua trecerii tale dincolo eu voi fi la mal de mare... aceeasi mare la care am fugit, plina de lacrimi, si dupa trecerea ta dincolo...acceasi mare care mi-a auzit seara strigatele si furia si revolta si neputinta si durerea...
Si ..pentru ca la ultimul lor concert (ultimul la care eu am fost) eu eram cu nepotul tau "la purtator", si am plans pe piesa asta si pe inca una...stii tu care...



La multi ani, Mama.
Am sa te caut printre stele...pe 30 iunie, la mare...

p.s.
Stii unde mergem, Mama? Mai stii zona aia, in Mamaia Nord, unde mergeam noi, toti 4, cand eram eu mica si noi o familie intraga..si ma strigati voi Ciorica si Letutza?? Acolo mergem, Mama. Eu..fosta Letutza (de cand te-ai dus nu mi-a mai zis nimeni asa...si mi-e asa de dor sa ma mai strigi asa...), cu Diana, fosta Liposhca..si cu nepotul tau, care a venit imediat dupa ce ai plecat tu. Pe tata il lasam acasa, el n-are voie la mare, dar sa stii ca e bine..Toti suntem bine..cat de bine putem sa mai fim fara tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉