joi, 6 octombrie 2016

Padam..

Daca va spun ca toata noaptea trecuta am visat cazi,calorifere,wc uri,lavoare, t-ul de la nu stiu ce teava si altele asemenea..cred ca intelegeti ce e prin viata mea..
Pozitiv si cu simtul umorului inca nepierdut..sa stiti ca ma ofer ca ajutor de nadejde daca va apuca vreo dorinta de renovare majora.. Daca va grabiti,caci imi promit mie insami sa mi le sterg din cap in max 3 saptamani.
Iar cine mi se stie prieten sa imi dea doua dupa ceafa daca in viata asta ma mai aude vreodata spunand ca vreau sa renovez apartament. De la zero. Total.

O parte din neuronii mei (oricum usor obositi) au decedat in saptamana asta. Alta parte agonizeaza. Si totusi mai vad unii vioi si zambareti..ceea ce..orisicat :)

Daca vreti sa va imaginati cam cum arata viata mea..priviti niste rufe prin hubloul masinii de spalat,cand e reglata pe maxim de rotatii. Ah? Ce? E prea plastica imaginea??! Pai da..zau..ce va asteptati sa mai pot debita in conditiile date???

Si totusi...vad luminita..asa ca..uneori ma surprind zambind, aparent fara motiv. Ceea ce ma face sa spun..asa..concluziv..bai,ori sunt happy..ori ma senilizez.

Revin cand ma lamuresc cum stau.
In rest suntem bine:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉