marți, 8 noiembrie 2016

Noiembrie

Inca ma imprietenesc cu ea.
Inca mai am cutii la care ma uit si nu mai sunt in stare sa le desfac si sa asez ce e prin ele pe unde le-o fi locul.
Inca nu nimeresc si bajbai dupa cate un intrerupator..
Inca mai am lucruri de cumparat si lucruri de adus de prin cele doua apartamente pe unde am stat in ultimii 5ani.
Inca mai am etichete pe geamuri si nu reusesc sa le scot (da,nene,am etichete albe cu numele meu pe mijlocul fiecarui geam. Asta ca sa imi amintesc propriul nume...poate. cert e ca am racait la una de m-a luat naiba si NU pot sa o scot!!)
Inca mai sunt mici retusuri si vine miercuri cel care tb sa le faca..
Inca astept sa treaca electricianul sa bage in ceva jucarioarele alea de la rds..care acum stau pe tabloul electric.. Eu le-am bagat de cateva ori..verbal..cand erau gata sa imi cada fix in cap..😀
Dar..una peste alta..am reusit. ☺
Incepand de pe 3noiembrie suntem in noul apartament. 
A fost mai greu decat credeam. Cel putin ultimele doua saptamani au mi-au intins nervii la maxim. 
Dar uite ca in acest moment imi beau cafeaua pe balcon..in timp ce afara incepe sa se lumineze..

Vorbeam ieri cu cineva si imi tot spunea ca ..wow..bravo mie..ia uite ce tare am fost..cat de meseriasa ca am facut toate astea..mama,mama.. 
Si ma gandeam..aveam de ales?? Imi permiteam sa nu fiu? 

Gata.
E gata.
Si daca o sa tac..e pentru ca am nevoie sa ma adun eu pe mine la un loc.. ☺

3 comentarii:

  1. hello,
    sa va fie bine impreuna in noua casa. Nu prea comentez dar azi vreau doar sa te felicit si sa iti ofer o solutie pt etichetele de pe geam:incearca sa dai cu o bucatica de panza imbibata cu ulei si asa se duce lipiciul.
    Sanatate.
    Iuly

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim. ☺
    Multam si pt idee..sigur incerc maine. Ceva tb sa functioneze☺

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉