vineri, 9 decembrie 2016

decembrie

probabil ca trebuia sa se intample ceva care sa ma opreasca din goana nebuna a ultimelor luni...
sigur..preferam sa fie ceva pozitiv, dar..nah..n-a fost sa fie...


am fost scoasa pe marginea terenului de o minunatie de bronhopneumonie...nici nu stiam ca exista combinatia asta..cu atat mai putin ca e asa de nasoala.
ca starea fizica e de cacat..e una. ca am picat usor in freza si psihic, asta e alta poveste.
ca am avut revelatia ca..la naiba..nu mai am douaj de ani (desi pe dinauntru cam asa ma simt inca..)..ma refac greu..nu mai sunt in stare sa ma duc la intalniri cu clientii cu febra 39 (mda...in vremurile mele de glorie faceam si din astea...).  de fapt nu mai sunt in stare nici macar din pat sa ma ridic la 39.6..iar la 40.2 ma gândeam deja ca poate ar fi bine sa chem salvarea caci mi se cam taia filmul...


acasa inca..
scoasa din uz..inca...
caut vacante...mda..nu ma las...
pentru ianuarie...
pentru vara..


am obosit de-mi vine sa ma intind pe jos si sa stau cu perna pe cap pana...ah, well, pana când..de fapt?


am facut multe tampenii in ultima vreme.
iar zilele/noptile astea..am avut al naibii de mult timp sa ma gândesc la ele.
sa incerc sa pricep de unde..de ce..de ce naiba atata graba pe mine..?
ce mama naibii ma face sa grabesc lucruri care nu ar trebui grabite..la mine...la altii..
raspunsuri inca mai caut...


ce simplu era la scoala...faceai o tampenie in tema..pac, rupeai foaia (eu asa faceam).. o foaie in minus la caiet, nu se prindea nimeni..
acum...daca gresesc nu mai pot rupe nicio foaie...
si tare as rupe cateva foi..sa le rescriu..caci m-am grabit si le-am scris prost..


mda...
desi nu mai am febra..se pare ca ma resimt si inca mai bat campii...


revin..cândva...când ies din borcanul asta...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉