miercuri, 15 februarie 2017

Aici tac

Sun o prietena sa o intreb daca mergem la Kings of Leon. Si-mi spune ..stiai? A murit A.
Am ramas muta.
A era cu cativa ani mai mare ca noi. A era full of life..ah..muncea si alerga ca disperata..dar era full of life.
A avea un fiu de ..nu stiu exact cat are acum..poate 12-13 ani..
A nu putea sa moara. A era prea tanara ca sa moara. A era prea vie ca sa moara.


De cand am aflat asta..acum cateva zile..tac pe dianuntru.

In ultima luna am tot aflat din astea. Ba ca a murit cate unu'..ba ca a facut cate-un accident vascular altul. Oameni de varsta mea. Nu ma sperie ca eu as putea sa ma ard..ci ma intristeaza ca traim atat de pe repede inainte ..atat de idioti suntem..ca nici nu ne prindem cand mama ma-sii au trecut intamplarile pe langa noi. Sau noi pe langa ele. Si ne mintim ca avem timp..si ne spunem prea des ca maine..de maine.

Ce rahat!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉