joi, 27 aprilie 2017

Voluntariat



Cei la care lucrez de 13 ani (nu imi vine sa cred ca am atatia ani aici!!) nu isi dezic originea americana asa ca ieri a fost Day of Caring.
Probabil stiti conceptul de imprumut de pe la alta natie, in rezumat e o zi in care ne imbarcam intr-un autocar si ne caram pe undeva pe unde facem o actiune de voluntariat.
So..ieri, la Adunatii Copaceni, am plantat salcami. 😉
(Acum cativa ani am mai plantat stejari..parca..la Poroschia-Alexandria).
Ziua a fost plina de ras de la cap la coada. Probabil pt ca toti abia asteptam sa ..nu mergem la munca 😁..asa ca orice chestie a fost vazuta ca amuzanta.
Nu am sa povestesc pe larg cum a fost..nu asta e ideea...dar am sa va zic ca, dupa sapat (asta nu am facut eu..baietii erau responsabili cu sapatul..), plantat, udat (am carat ceva galeti cu apa si mi-am amintit ce happy eram la bunici cand veneam si eu de la fantana cu mica mea galeata plina cu apa..)..am avut trei ore de stat intinsa pe iarba, de mers desculta, de hlizeli si socializare cu colegii, de batut mingea aiurea si, mai ales, de un soare superb care mi-a pus pe piele primul bronz (sigur..acum sunt bronzata ca tractoristii: cu urma de tricou si bratara de ceas pe incheietura mainii drepte😁😀).
O adevarata incarcare de baterii.
Ce misto ar fi sa fie in fiecare miercuri o zi libera..pe langa weekend..nu-i asa?!?!😀😁😀😁

Asa ca..azi gata de intrat la loc in tavalugul zilelor cu trafic..munca..trafic..munca..
Dar e joi..si hai cu weekendul! 😁

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉