duminică, 7 mai 2017

Capcanele din casa..😉

Ieri,pe la miezul zilei,se juca intins pe covor la el in camera. Isi facea niste "inventii" din lego. (Da..la el toate legourile au ajuns amestecate, dupa ce le face-desface dupa schemele lor..ele ajung la gramada si incepe procesul de "hai sa inventez eu ceva..altceva"😉)
Conditii de maxima siguranta, nu?! Caci..ce se poate intampla cand esti intins pe jos?!?
Aud un tipat si apoi un urlet. Cum imi stiu copilul si stiu ca el plange doar cand e chiar nashpa ce-a patit..las ce faceam si ma duc sa vad.
Ah..well...si-a infipt obrazul direct in coltul biroului. Rezultatul: o mica gaurica in el si o vanataie (in formare) de jur imprejur.
Ca,nah,s-a ridicat brusc sa ia nu stiu ce si..zbang..ia,te uita,de unde o mai fi aparut si biroul asta aici?!?!

Moment depasit.
S-a privit in oglinda, a decretat ca "aaa..am mai avut din astea si o sa treaca!". Am fost total de acord cu el.
Ma intorc la ale mele.
In bucatarie imi cade nu stiu ce din mana. Ma aplec si iau..ma ridic..
Stiti cum e sa iei un colt de termopan in spate?! Adica sa te infigi ...cu elan si voie buna.. direct in coltul unei ferestre deschise??
Senzatie de catifea.
Mi-a scapat o injuratura printre dinti..in soapta..cat sa o aud doar eu..
O gaura mica in spate..piele raschetata de jur imprejur.
Aaa..ok..ce-i spuneam copilului?!?
Sa fie mai atent?!
Ihim..mda..bine,mah!!!

Un comentariu:

  1. Stiu cum e sa iei un colt de termopan in spate, e horror! Motiv pentru care nu mai deschid ferestrele, doar le rabatez :D

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉