sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Ideile lui

Peste strada de noi, pe un colt, era candva un nene cu o rulota, un fel de mini piață. O alternativa fericită, caci de acolo cumparam vara fructe si legume care chiar păreau să aibe gust. Mai apoi mormanele de pepeni..din care am consumat până pocneam..
Era un teren viran locul unde se aciuase omul cu rulota. Si cu toată familia, căci erau mulți,inclusiv doi.puști cam de anii lui Andrei, cu care se lua el la întrecere.
Intr-o zi am vazut ca au crescut niste garduri despartitoare pe teren si..desigur..în scurt timp a început sa crească un bloc.
Fix in dreptul lui parchez eu, daca am norocul sa gasesc loc.
Andrei, obișnuit sa citească tot ce scrie peste tot..m-a informat care sunt suprafețele apartamentelor din bloc, cat costă,câte camere vor avea, cum îi cheamă pe cei care construiesc, etc..etc..Tot ce scrie pe gard, nah.

Azi, dându-se jos din mașină, s-a proptit în dreptul unei schițe de apartament și mi-a zis "Pe ăsta cred că îl vom cumpăra noi, pentru mine si viitoarea mea soție și copil! O sa am nevoie de trei camere, pentru început va fi suficient, cand crește copilul o sa luăm altul!"
Asadar...abia la un an și cateva luni de când ma distrez cu ratele la apartamentul în care locuim si trebuie sa mai iau unul 😂😂
Cam atât am avut de zis, fug să îmi caut încă un job căci prevăd cheltuieli mari 😀😀😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉