luni, 19 martie 2018

Update la SpringSuper Blog 2018

Va anuntam aici ca m-am dus sa ma joc in curtea concursului SuperBlog, editia de primavara 2018.  Caci pentru mine, a scrie pentru acest concurs este un joc frumos, dat fiind faptul ca imi place sa scriu.

Va amintiti si ca v-am spus ca m-am inscris cu maaare intarziere in competitie. Mai exact cand eu ma inscriam trecusera deja termenele de predare pt primele doua probe. Partea buna este ca, in conformitate cu regulamentul, poti depune textele oricand. Daca le depui pana in ziua jurizarii probei, articolul tau este luat in calcul si esti notat pt ce ai scris. Sigur, fiecare zi de intarziere te "costa" 10 puncte de penalizare.

Eu am ales sa le depun chiar si asa, fiindu-mi clar ca voi fi castigata si asa, macar si numai pentru ca voi afla ce impact au articolele scrise de mine. Cum le va nota juriul. Independent de premii, caci pe ele era clar ca nu mai am sanse sa le castig. (ma refer strcit la aceste doua probe, la celelalte nu am mai intarziat.)

Rezultatele m-au bucurat. La una dintre probe am obtinut 87 din 100, la cealalta 89 din 100.
Daca (repet, DACA!!) nu as fi intarziat cu inscrierea la concurs si, implicit, cu depunerea primelor doua articole..in acest moment as fi fost clasata in primii 50 de blogeri incrisi. (Undeva pe la locurile 43-45; acolo sunt cei cu 176 puncte, dar fara penalizari)
Date fiind penalizarile de la ambele probe, adica nici mai mult nici mai putin de ..130 puncte (da, stiu, groaznic de tarziu m-am trezit)... nu sunt acolo.
Dar ideea e ca notele/punctajele (cum doriti sa le spuneti) fac bine la starea de spirit.


...pentru cineva care scrie cum scriu eu, fix din placere si fara sa isi "lucreze" textele
....pentru cineva care are full time job  plus copil- si copilul locuieste doar cu ea
... pentru cineva care scrie mai mult noaptea si (din pacate!) nu apuca nici sa se documenteze atat de mult cat ar fi (poate) necesar...este o mare realizare.

Asadar, ca o concluzie. Desi uneori mi-e foarte greu sa fac fata termenelor si/sau subiectelor (caci nu e ca si cum as scrie doar despre ce doresc eu, cand doresc eu....nu e ca si cum as scrie doar despre subiecte pe care le stapanesc), am sa merg mai departe cat s-o putea :)

L. Edit si nota pentru mine:
Mi-am reciti cateva articole scrise pt concurs. Fata draga, daca nu ai manca litere, daca nu ai inversa litere, daca ai reciti si ai casca ochii la semnele de punctuație...cred ca ai sta si mai bine!
So...mai usor cu repezeala si cu graba,please!🙄😁


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉