joi, 26 aprilie 2018

Carti, unghii distruse si muzici

Si au venit...



Asa ca acum nu ma pot plange ca nu stiu ce carte sa iau cu mine in minivacanta asta. Daca voi avea sau nu timp/chef de citit, asta ramane de aflat.

Daca tot am pomenit de minivacanta: vai de capul meu, de-abia o astept!!!!!!!!!!!
As pleca azi, ACUM!!, dar mai am tot felul de chestii de pus la punct pe la bioru..
Ah, chiar, iar caut oameni, iar fac interviuri....nu stiti vreun student care vrea job part time?!?! Serios!


Alte intamplari demne de mentionat? Nu prea am...
Mi-am rupt o unghie intr-un mod horror, adica dintr-un punct de unde nici macar nu o pot taia, e jos rau de tot, ma doare de crap...am dat cu ea, ca desteapta, intr-o poarta. S-a dat peste cap, jap-jap, ruptura. Si nu nu orice unghie, ci unghia de la un anume deget...care acum e infasurat cam asa:
Prietenii ma incurajeaza ca ...o sa-mi cada! Happy de numa'... :))
Pana atunci...daca vedeti una care tine un deget ca si cum v-ar injura, sa stiti ca nu va injura..:P


Si, ca sa fie complet varza si o amestecatura toata "scrierea" acestei zile, hai sa va las si fixatia zilei mele in materie de muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉